Gå til innhold

OC Party???

The_Inca

Anbefalte innlegg

Finnes det noe Overklokkings Party??

Hvis ikke, burde det ikke finnes?

Hvor gale megahertz ryttere kunne utveksle tips og trix, briefe og brenne utstyr verdt et halvt statsbudsjet :smile:

Sponsa av norske firmaer som selger overklokkings utsyr...med utsalgs stands.

(Ville vel oxo trenge en stand fra komplett.no eller lignende.....når nysgjerrige barn ble for ivrige i faget.)

Bare en tanke......klokka 3 på natta.

Hva mener dere på overklokking.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne jo stikki inn noen konkuranser oxo.

Mest mhz, beste overklokking (delt i cpuklasser), mhz pr. krone.....osv.

Da hadde alle hatt muligheten til å snakke face-to-face med "eksperter" og kanskje la dem ta en titt på maskina og komme med råd :smile:

Lenke til kommentar

grei idé, men et kjølig lokale er vel ikke noe for et LAN uansett, du sitter der å drikker cola, og fryser rompa av deg.

Compoer:

1. Høyeste ytelsesevne i forhold til hvordan

prosessor (ytelsesevne i prosent)

2. Ytelsesevne i forhold til hvor mye penger du har brukt ! (jeg ville aldri ha vunnet denne, mitt prosjekt blir DYRT)

3. Heftigste kjølesystem !!!

Holder forresten på å sette opp et LAN i Tvedestrand (sørlandet, mellom Arendal og Risør)

http://www.TGE-LAN.cjb.net <---Rompe side oppe nå, ny kommer snart

b all the "nørd" u can b <-- Beste bladet ever (Tekno)

Jeg kunne vært med å arrangere det, hvis det var i nærheten av der jeg bor (Tvedestrand) Mail meg event. på [email protected]

Lenke til kommentar

Hehey, dette er noe vi liker! Overklokking.no støtter så absolutt tanken, men arrangeringen blir det verre med. Om noen med mer erfaring på det området enn meg kommer fram til noe som fungerer kan jeg prøve å snakke med diverse leverandører og legge ut en liten banner og notis på Overklokking.no. MEN: da må mer være klart først.

Det gjør ikke noe om det tar noen få måneder, så jeg får bygd ferdig Overklokking.no-maskina :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe fet ide ... men probbet er at jeg ikke husker hvor mange kroner hver mhz har kosta meg.... ivrig som jeg er til å oppgradere .... :sad:

Skrekkelig mye penger denne boksen har kosta meg oppi igjennom ... bare i sommer har jeg brukt over 20 000

men de 200 mhzene jeg har overklokka nå ser jeg som en gratis frynsegode da hehe (1400@1600)

Lenke til kommentar

Det som er et minus er jo at det er så mange oc folk der ute, så man må ha et JÆVLIG svært lokale.

(det er ikke negativt med mange oc folk, men mange av dem på en plass blir trangt.)

plus at så store ting krever noe enormt med organisering.

Og en ting til, tenk på den strømforsyningen man må ha det, med alle de blodtrimma pc'ene.

en litt for stor hodepine for noen få personer.

Det hadde kanskje gått an å høre med noen av arrangørene av tg?

Johan Bjarøy

Lenke til kommentar

Det hele høres meget fint ut, bortsett fra at det er dem med mest budsjett som ville vinne konkuransen!

Har akkuart kjøpet meg en 1.4ghz og geforce 3, så jeg har neppe råd til no vapocill eller lignende nå.. grrrr! Men vis noen har lyst å selge no brukt vannkjøling til en grei pris er jeg interessert :smile:

Orker ikke det støyet fra fob38 som ikke er god nok til å kjøle uansett :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...