Tom-H. Stavik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) I brukermanualen til m65 står det at visst du trykker valg og innstillinger i kameramodus, kan du forandre navn på opptaket, bildeoppløsning og fargemodus(normal/sepia/gråtoner). Når jeg går inn på innstillinger på min m65, står det kun "navn på opptaket" og "bildeoppløsning", men kan kun forandre på bildeoppløsningen(gjelder både film og kamera-modus). Er det slik dere andre med x65 har det, eller er det en feil hos meg? Har FW08. [EDIT]:Har nå også merket at visst jeg har under 1mb ledig minne, så stopper av og til video-opptakeren å ta opp når den vil. F.eks. etter 3,6 eller 9 sekund, selv om det er nok minne ledig til 11 sekunder. Andre som har opplevd det samme? [/EDIT] Endret 13. august 2004 av x0tic^ Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Er det INGEN med m65 som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har ikke lest manualen men når jeg går inn på innstillingene får jeg akkurat samme valgene som du. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Video-opptak på CX65/M65 er forresten utvidet til 30 sekunder i FW12. Tror den vil bli tilgjengelig på nettet snart. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ja, hadde ikke vært så dumt å fått 30 sek med video..... Ikke mer en 2 dager siden jeg la inn version 08, men håper 12 kommer snart.... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Video-opptak på CX65/M65 er forresten utvidet til 30 sekunder i FW12. Tror den vil bli tilgjengelig på nettet snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå