Gå til innhold

Hvilken dc versjon er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hastigheten på nedlastingene i DC og andre programmer som kobler seg direkte opp mot den andre brukeren avhenger av belastning på nettet, din båndbredde samt til brukeren du laster ned fra. I tillegg kan eg sette opp sperrer i programvare, for ikke å glemme 3 parts programmer ala. NetLimiter ol.

Slik jeg oppfatter det bruker DC kun en kilde for nedlasting pr fil, en kan riktignok laste ned flere filer samtidig. Men ikke samme fil fra flere brukere (rett meg gjerne om jeg skulle ta feil :)). Fildelingsprogrammer som Kazaa kan derimot bruke flere kilder.

Hold deg til DC++ du. Det som du må sjekke er hvilke hubber du er på, og hvilken opplastingshastighet de forskjellige brukerne oppgir (vil som oftest bli vist som innen [] klammer foran brukernamn/nick.

Lenke til kommentar

De siste versjonene av DC++ klonene BCDC++ og CZDC++ støtter hashing og nedlasting kan skje fra flere kilder. Nedlastingshastighet er selvsagt avhengig av opplastingshastighet til kilden(e), hvilken routing det er mellom deg og kilden(e) og om kilden(e) bruker netlimiter eller andre midler for å redusere opplastingshastigheten sin. De som klager over dårlig nedlastingshastighet er ofte de samme som bruker netlimiter. Go figure. Greed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...