B4stian Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 denne siden har jeg akkurat begynnt på, men finner ikke på hva som kan være i den grå firkanten til høyre i headeren, hvis noen har en ide eller to gjerne skriv dem ned! og en ting til.. hvordan burde jeg sette opp menyen på siden, med fargevalg og alt mulig? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Den du har på venstre side, er det den du har tenkt til å bruke? Hadde vært greit å vite hva slags side det skal være, for lettere å kunne si noe om hva du bør bruke av fargevalg, menyer osv.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 blir nok en side med no hardware-relatert stoff, som pc og mobil osv.. og såklart litt for vennegjengen... vil gjerne ha et litt mørkt fargevalg, men vet ikke helt hva som passer inn. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Hvor skal menyen være? Midtstille siden kanskje? EDIT: ahh.. der er menyen Endret 10. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 headeren burde kanskje bli litt mer hardware-relatert også, skal prøve meg på en ny en, men hvis noen andre har litt lyst kan dere gjerne komme med forslag eller lage et til meg Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 du kan jo se om denne passer noe bedre inn ble kanskje litt stor? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 den var kul, skal se om den passer inn jeg!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fiks litt mer padding på skriften, og for guds skyld, fiks en annen font! Tahoma e.l. er _mye_ bedre enn TNR! Likte heller ikke designet i det hele tatt, beklager Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Fiks litt mer padding på skriften, og for guds skyld, fiks en annen font! Tahoma e.l. er _mye_ bedre enn TNR! Likte heller ikke designet i det hele tatt, beklager på sida eller headeren?? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 På siden... Skulle kanskje sagt det, men vanligvis sier jeg "font'en i header" hvis det er den jeg mener Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du bør kanskje revurder å bruke css tagger som Overflow. Denne taggen er først støttet av Netscape Navigator i versjon 6.0. Kan også huske at jeg har hatt problemer med taggen i Opera for en stund tilbake. Kommer dessverre ikke på hvilken versjon det var. W3c schools - Overflow Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) noen flere som har noen innverndinger eller en logo de vil lage?? min gikk til h*lvete Endret 11. august 2004 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå