krizkriz Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Skal ha en konsoll snart når jeg får lønning, men burde jeg heller vente på X-Box2 eller PS3, og når kommer disse ut på markedet? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Skal ha en konsoll snart når jeg får lønning, men burde jeg heller vente på X-Box2 eller PS3, og når kommer disse ut på markedet? Neste generasjon konsoller kommer høyst sannsynlig ikke ut før i 2006... Det er spekulasjoner rundt en 2005- utgivelse for Xbox2 (Microsoft sier: ingen Xbox i 2005, folk tenker: Hmm, de kan mene finansåret 2005 (Bare piss)) Klin til med en Xburk... Nå kommer jo Halo 2 ut snart også! Endret 10. august 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Tror det blir lenge å vente. Hadde vel like gjerne kjøpt meg en konsoll nå tror jeg. Koster ikke så mye lenger. Spillene kan du sikkert bruke når den nye kommer uansett. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Den beste tiden å kjøpe konsoll er faktisk nå. Konsollene er billig, og du kan velge mellom en haug av kvalitetsspill, ofte til fine priser i billigserier eller brukt. Om du velger å vente på Xbox 2 eller PS3 for å kjøpe til lansering, er du garantert å betale tre ganger mer for konsollen, og samtidig ha et fåtall spill å velge mellom i månedene etter lanseringen (og tradisjonelt sett er det også mye dårlige spill som kommer til lanseringen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå