XaTrIx Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 32mbit ram = 4mbyte Kan noen moderatorer fra compaqs supporttelefon lukke denne topicen nå ? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 jah.. jeg sier ikke mere... dette blir bare for dumt.. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg vil bare si en ting: n00b!!! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg tror d er konstantert for sånn.. LENGE sia.. hehe Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Fulgte han rådet mitt, eller ble han bannet? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hehe, synes dette er morro jeg. Han fikk nå meg til å le, med "mus med lys" og andre tøffe ting. Men, nå får HW.no bestemme her, skal de ha en "personlig" mening og kicke han fyren fordi han oppfører seg dumt? Eller skal det bli "offentlig" mening og kicke han på grunn av at han "sikkert er en uvitende søkende om hjelp" eller.no i den duren. Hører alltid noen som vil at dette skal bli et seriøst forum og da er det _ingen_ tvil om hva dere bør gjøre. Sånt tull kan vi ha i offtopic Lenke til kommentar
RONNII Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 jeg ringte til knut henrik men han sa jeg måtta ha mere ram, er det det samme som internminne? borre: pappa sier det er stygt å banne!! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 RONNII: gå å lek på motorveien... Lenke til kommentar
labri Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Det er mulig du trenger 64 MB RAM vennen min ------------------------ a)Dette er et troll. I såfall; ikke gidd å hisse dere opp. Det virker jo nesten som folk er oppriktig fornærmet! - what's up with that? Jeg lo ihvertfall. b)Dette er en liten gutt (eller populært kalt fjortis(?)) som er oppriktig forvirret. Han trenger den hjelpen han kan få, trass hans vage utredelser, uten at folk skal gjøre narr av ham Siden det faktisk er en sjanse for b, selv om den er minimal, bør folk svare litt mer gjennomtenkt.... mener jeg. Om det likevel viser seg å være tilfelle a... hmmmm..... besynderlig.... HEHEHE hvem bryr seg egentlig? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 spørr faren din : pappa hvor lenge har vi hatt dennne PC-en? : denn er bare 2 år gammel og jeg betalte masse penger for denn :razz:appa på compaq support telefonen sier de at PC-en har en holdbarhets garanti : hvor lenge er det til denn går ut på dato da! :grin:e sier at omm 3 dager begyner den å råtne og lukte vondt voila en ny pc (faren din var jo dumm nok til å kjøpe pc til 30.000 så hvorfor ikke) ps. han er nokk ikke denn eneste personen som sitter med en eldgammal pc og tror denn er bra :razz: [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-04-30 13:54 ] Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Ronni sønnen min. Dette er Pappaen din. Jeg tror vi skal gå til en plass hvor det er mange andre barn.. du kommer til å bli der en stund..lang stund...men jeg gjør det fordi jeg er glad i deg vennen. Og du skal få tilbake PC'en din når du er klar for dette... Glad i deg vennen.... Hilsen Pappa [ Denne Melding var redigert av: Jazzmaster på 2002-04-30 09:06 ] Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 RONNII, lille tjommi - Be fari'n om å dra ned buksa, gå ned på alle fem. Ta PC'en opp fra gulvet, hent rennafart, sikt godt, spurt så raskt du kan - plasser PC'en der det gjør vondest på faren din (der solen aldri skinner) - Da løser du 2 problemer - PC'en kan du bare glemme, og faren din kommer ALDRI til å komme med sjenerende kroppslyder igjen! Ha et fint liv! - Ufattelig som denne tråden engasjerte - morro! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 han kan jo bare laste ned et nyere hovedkort, og kjøre en windows update til win2000. Så formaterer han rammen til 128mb og setter opp strømmen på pc-en til ca 800mhz. Jeg sitter på denne jeg: 8088@1244mhz 640kb@128mb ram 16mb@40gb harddisk 1bm@32 3d skjermkort og jeg kjører cs1,4 med over 80^-3 fps... Er det da så vanskelig å gi seriøse svar når han trenger hjelp? Btw : det er noen som heter GURDALEN... hamsteren min heter det! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Slike useriøse(?) tråder stenges.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg