Gå til innhold

Har problemer med skjermen.......


Anbefalte innlegg

Hallais!

 

Jeg har en 19" Hyundai monitor som jeg kjøpte for bare litt over en måned siden. For noen dager siden fikk jeg plutselig problemer med at skjermen ble rødlig der den egentlig skulle vært svart. Det har ingenting med skjermkortet og gjøre, har testet pc'en med en annen skjerm, der alt fungerte som det skulle. Har tenkt å ringe til leverandøren imorgen, men det hadde vært fint om noen kunne gi meg tips om hvordan jeg kan fikse det selv, og eventuelt forklare hvordan man setter skjermen tilbake til fabrikk-innstilninger!?

 

P.S Det nytter ikke å stille på rødfargen inne på menyen på skjermen. Så det må være noe annet som er galt.

 

På forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"kabelen" er vel feil å si.

det er vel mere pinnene som står i enden av kabelen.

ja. de kan gå istykker etter 1mnd.

om du for.eks har sterk bøy på kabelen din, så blir pinnene ganske så utslitte etter 1mnd :ermm:

 

samme skjedde til pappa.

har har kun lilla og hvitt som farge på skjermen :love:

 

fancy

Lenke til kommentar

Javel, men nå vet jeg sannsynligvis hvor problemet ligger. Har faktisk tenkt på det selv om det kunne være noe galt med "pinnene" på kabelen. Men hva gjør jeg nå? behøver jeg å levere skjermen inn til reperasjon eller kan jeg fikse sånn selv, og hvor mye vil det eventuelt koste?

Lenke til kommentar

Jeg tok bare kabelen fra en gammel skjerm. Så om du vil gjøre det samme koster det deg max 30 min! :)

 

Må også få legge til at: om du enda har garanti og en annen skjerm er det jo egentli bare å sende inn!

Endret av Snotty
Lenke til kommentar

Du kan jo alltids høre med de om de kan sende deg en ny kabel bare, siden du kan påvise at det er kablen det r noe feil med. Legg vekt på at det er billigere enn en retur med sjekk :)

 

Neste gang du lager en tråd regner jeg med at du klarer å bruke emnefeltet litt mer beskrivende ;)

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids høre med de om de kan sende deg en ny kabel bare, siden du kan påvise at det er kablen det r noe feil med. Legg vekt på at det er billigere enn en retur med sjekk

 

Neste gang du lager en tråd regner jeg med at du klarer å bruke emnefeltet litt mer beskrivende

 

Skal prøve ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...