Apoc_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg formaterte pcen før i dag. Jeg måtte ut en tur så jeg fikk en kompis til å fylle inn cd-key osv. Men der det står hvem pcen er registrert til skrev han masse tull. Jeg ønsker å endre dette. Hvordan gjør jeg det? Er det lagret i en registerverdi? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 kjør -regedit-lokal maskin osv Lenke til kommentar
Wivesoll Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei! Har samme spm vedrørende endring av "navn registrert til". Hvor inne på registerredigering og "Local Machine" går jeg inn for å endre navnet? Glad for utfyllende svar! Mvh Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Søk etter navnet den er registrert på i regedit. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg er ikke helt sikker på dette, men jeg tror muligens nøkkelen befinner seg under noen av disse stiene: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MS Setup (ACME)\User Info\DefName HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\{en av disse mappene}\InstallProperties\RegOwner HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\RegisteredOwner De er iallfall de eneste resultatene på mitt registreringsnavn jeg fant i registeret. Merk at "En av disse mappene ikke er mappenavnet, men rett og slett en henvisning til at nøkkelen befinner seg under ALLE disse. Mest sannsynlig er den siste nøkkelen den du leter etter, men du kan endre alt til det ønskete navnet for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå