BKB Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har tenkt litt på og starte en bedrift der jeg legger vekt på og reparere, bygge og oppgradere pcer, noen som har forslag til hvordan jeg skal gå fram, hva med navn? er det strenge regler på bruk av forskjellige navn til byer, tettsteder osv.? gi meg gjerne noen tips til hvordan jeg skal gå fram. På forhånd takk BKB Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Først Her!. Deler kan du bare kjøpe inn fra div nettsteder, komplett, ps.... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Deretter søker du etter Effekt IT Service her på forumet. Da får du malen på hvordan det ihvertfall IKKE skal være.... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dette er en knallhard bransje å starte i. Det er svært mange hensyn å ta og kundene venter ikke akkurat utenfor døra di. I tillegg kreves ganske stor driftskapital for å skaffe til veie "standard utstyr" slik som disk, cpu, ram, hk osv osv - alt selvfølgelig med støtte for alle plattformer (Intel, amd, de forskjellige socketer, størrelse, hastighet mm). Hvis du ikke har delen klar vil kunden måtte vente og da mister du kanskje oppdraget. Hvis du bestiller fra butikk vil du også støte på problemer slik som pris (du må jo legge på litt ekstra på enheten du kjøper for frakt og tidsbruk) og/eller at de rett og slett ikke har varen. Du må også ha en lagerplass for eventuelle innkjøpte varer. I neste rekke kommer din alder og utdannelse. Hvor gammel er du? Hvilken utdannelse kan du vise til? Det er ihvertfall sikkert at ingen vil kjøpe en tjeneste av en jypling på 18 som har gått VK IKT... Så kommer markedsføring. Skal du ha annonser inne i lokalavisa? "...Jeg fikser alle dine dataproblemer..." - personlig fnyser jeg av slike annonser. Skikkelig annonsering er dyrt og det trengs kunnskap om hva man skal formidle og hvordan man skal formidle det. DET koster ihvertfall! Vet at det jeg skriver oser av negativitet, men som sagt; det er en knallhard bransje å være i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå