Gå til innhold

Hvilket musikk-program bruker du?

b-real

Hvilket musikk-program bruker du?  

63 stemmer

1. 1. Hvilket musikk-program bruker du?

• Winamp 1.x
      1
    • Winamp 2.x
      12
    • Winamp 3.x
      1
    • Winamp 5.x
      22
    • foobar2000
      3
    • iTunes
      12
    • Windows Media Player
      7
    • XMMS
      4
    • rhythmbox
      0
    • Sonique
      0
    • Real Player
      0
    • Music Match Jukebox
      1
    • Andre
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart iTunes her :D

WinAMP blir for simpelt og jeg takler ikke dn playlist-saken den har. iTunes er oversiktlig, pent, stort og har heftige sorteringsmuligheter. Automatisk playlist-saken, måten det bruker ID3-tags på.. :love:

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Er det ikke litt drøyt å ramse opp ørten Winamp alternativer ;)

Blitt skjult propaganda når det er det eneste programmet som blir nevnt minst to ganger i tilleg til det har 4 svaralternativer. Musicmatch har også fått seg sine overhalinger, men nevner du de forsjellige versjonene der?nei!

Liker vel i grunnen musicmatch for sitt suverene bibliotek, men siden det var så stress å bruke iPoden til det vendte jeg meg til å bruke iTunes.

Lenke til kommentar

foobar2000, fordi den kan konfigureres til å bli "akkurat" slik jeg vil ha den. I tillegg synes jeg det er moro å lage playlist formateringer og "looks" til foo_looks.

Det er mye annet ved den jeg også liker, som f.eks. replaygain og foobar2000 forumet, men valg av avspiller er som så mye annet avhengig av smak og behag...

Lenke til kommentar

selv har jeg brukt endel rare Mp3 spillere, alt fra Winamp til Musicmatch. nå i dag bruker jeg Winamp 2.76 lite, med mod plugin og en annen plugin jeg ikke helt husker hva heter. jeg takler ikke Winamp 5xx versjonene. blir litt for fansy og litt for treig for meg, men ja jeg har brukt Winamp 5xx versjonene på både min hovedpc og laptoppen min en gang når den kom ut. til video å greier (når jeg ser det bruker jeg enten DivX player eller PowerDVD.

Music match kunne jeg sikkert brukt hvis den hadde litt bedre støtte for flere formater enn bare mp3 og wave. i Linux bruker jeg selvsagt XMMS da, den er tøff. er ganske avhennig av repeat funksjonen egentlig, også liker jeg en enkel og oversiktelig mp3 spiller. dette er etter min mening Winamp veldig god på. Windows Media Player er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit for å si det mildt. har ikke brukt den på flere år. ja ok, WMP har støtte for mange formater, men greier den simpelten ikke. mest pga at MS har laga den :p

Lenke til kommentar
Er det ikke litt drøyt å ramse opp ørten Winamp alternativer ;)

Blitt skjult propaganda når det er det eneste programmet som blir nevnt minst to ganger i tilleg til det har 4 svaralternativer.

Jo, kanskje det, men grunnen er at det er såpass stor forskjell mellom alle disse versjonene.

Selv liker jeg Winamp 2.91, men prøver å gå over til foobar2k fordi den både er lett å konfigurere og fordi den er rask. Veldig rask.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...