genser Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kanskje ikke noe nytt for mange av dere, men kikket nettopp litt rundt og fant dette: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...=60772&start=30 http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=12468 Her ser man bilder av en ny klapptelefon fra SE, med 1,3 mpx kamera, fotolys, vridbart kamera (som i en LG mobil og noen Samsung), MS duo støtte og mer. Bildene er både av en Vodafone-modell, og en ikke-vodafone modell. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 NICE. Min neste telefon, men på estato var det en som skrev at denne var kun for vodafone.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Klapp telefon med megapiksel kamera. Dette ser bra ut, men syns den ligner litt på en av motorolas modeller. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Den var lekker! Men hvorfor er SE's klapptelefoner så "tykke"/dype? Har en P900 nå (største telefonen jeg har hatt siden 1996 tror jeg), så jeg har vel ikke noe jeg skulle sagt, men kan kanskje tenke meg en klapptelefon neste gang, og da skal den ikke være en diger klump i lomma... Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Morsomt, den mobilen der har jeg brukt lenge :!: Men den heter ikke Z1020 slik de på esato tror da... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Tøff mobil det der ja Virker kanskje litt stor? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Morsomt, den mobilen der har jeg brukt lenge :!: Men den heter ikke Z1020 slik de på esato tror da... Din lojalitet irriterer meg Jeg vet svaret hvis jeg spør om du kan poste noen bilder av den, men har du noe informasjon til oss vedrørende skjerm, størrelse, om det er 3g eller ikke, osv..? Hadde satt pris på det. Evt. også når den kommer. siggetheman: Hvis du så nøye etter på esato var det bilder av en med vodafone-logo (bildet jeg har i opprinnelige posten), og et bilde i dårligere kvalitet uten vodafone-logoen. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 siggetheman: Hvis du så nøye etter på esato var det bilder av en med vodafone-logo (bildet jeg har i opprinnelige posten), og et bilde i dårligere kvalitet uten vodafone-logoen. Kansje det er en prototype de ikke har satt logo på? Vi får vente og se om SE lanserer den snart! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Den var lekker!Men hvorfor er SE's klapptelefoner så "tykke"/dype? Har en P900 nå (største telefonen jeg har hatt siden 1996 tror jeg), så jeg har vel ikke noe jeg skulle sagt, men kan kanskje tenke meg en klapptelefon neste gang, og da skal den ikke være en diger klump i lomma... kan det være fordi SE putter bra funksjoner inn i telefonene sine tro? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Morsomt, den mobilen der har jeg brukt lenge :!: Men den heter ikke Z1020 slik de på esato tror da... Det er vel z1010 i så fall.. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kan du si litt om specs og sånt da molna? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Trodde du bare testet siemens jeg, men kan vi få en lanseringsdato da? molna? Endret 10. august 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 men kan kanskje tenke meg en klapptelefon neste gang, og da skal den ikke være en diger klump i lomma... Gjør som de gjør i sverige, ha halve klappen på utsiden. Så mange med Z1010 og en mobil fra NEC som hadde halve på utsiden av lomma. Mulig det ser litt dumt ut men du slipper å ha hele kladden i lomma. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Gjør som de gjør i sverige, ha halve klappen på utsiden. Så mange med Z1010 og en mobil fra NEC som hadde halve på utsiden av lomma. Mulig det ser litt dumt ut men du slipper å ha hele kladden i lomma. :!: Det gjør vell du med E700 :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 :!: Det gjør vell du med E700 :!: Neh, den ekke så stor at det gjør noe.. Også har jeg ikke hatt den siden jeg var i sverige så jeg har ikke fått testa det. Pluss at jeg somregel har den i veska Kunne jo gjort det hvis jeg ville briefa, eller bare ikke Lenke til kommentar
THacker Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er da ikke bare i sverige man gjør det.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er da ikke bare i sverige man gjør det.... Jeg nevnte det bare som et eksempel, fullt mulig at de gjør det i andre land med store klapptelefoner eller briefesyke mennesker også... Mente bare at det var der jeg hadde dett det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå