Gå til innhold

åssen IRC klient bruker du?

letmein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-29 16:16, letmein skrev:

Jeg bare lurte på hvilken IRC klient folk bruker..

Har vært fast pirch bruker i lang tid, men sist gang jeg skulle d/l så var serveren nede så da ble det mIRC ettersom mIRC endelig har fått støtte for multiple connections (det tok tid...)

tror nok jeg går tilbake til pirch snart, det ser penere ut

Lenke til kommentar

Vel, etter å ha brukt mIRC i lang tid så har jeg hopept over til Xircon, med "Kano"cript.

Joda, vet at Xircon og kano-script er nedlagt, men det er det beste alternativet sålangt.

Har ikke prøvd bitch-x i linux enda, men skal snart prøve det.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-29 16:24, RONNII skrev:

JEG BRUKER KONGESKRIPTET VERSJON 4.0!!!

DET ER STILITG!!

JEG KAN VELL TENKE MEG AT KONGE SCRIPT INNEBÆRER STORE BOKSTAVER :razz:

trykk på bokstaven på kibårdet aka tastaturet som heter CAPSLOCK og skru av den jvla capsen dinn argh!!

Lenke til kommentar

jeg ble lært opp til å bruke mIRC "når jeg var liten" (dvs 5 år siden :razz: ). den gang starta jeg med å bruke en webclient som hadde låst kanal og server (og ingen font stiler ble vist).

så ble jeg (som antydet) omskolert til mIRC og har holdt meg til den helt til jeg starta med linux i fjor høst. Da bytta jeg til div. klienter som fulgte med RH6.2 (dessverre har den CD'en blitt litt ødelagt! :cry: noen som vet hvor jeg kan laste ned iso? RH har bare 7.2).

Etter at jeg innstallerte RH7.2 har jeg hatt en del internettproblemer, og KDE 2.x går så ufattelig tregt på denne drittpc'en. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...