Nemorzuz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jah... jeg husker ikke hvordan man lager knapper i photoshop, knapper til hjemmeside forresten. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du kan sikkert ta en titt i brukermanualen som fulgte med Photoshop. Å lage en knapp dreier seg jo i de fleste tilfeller om å lage et rektangel med tekst inni. Lager du et sort/grått rektangel bak det originalet og flytter det noen piksel til høyre og ned har du plutselig skygge. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jah... jeg husker ikke hvordan man lager knapper i photoshop, knapper til hjemmeside forresten. Titt litt her så finner du svar. http://www.hah.net/p5/text/info/info_1.htm Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jah... jeg husker ikke hvordan man lager knapper i photoshop, knapper til hjemmeside forresten. Er du tilbakestående? For ellers burde du ærlig talt ikke få det utrykket og sikle så voldsomt over noe sånt. Endret 10. august 2004 av Neophus Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jah... jeg husker ikke hvordan man lager knapper i photoshop, knapper til hjemmeside forresten. Er du tilbakestående? For ellers burde du ærlig talt ikke få det utrykket eller vaske golvet med væske fra munnen over noe sånt. - Hæ??? Hva mener du med det der - er bare nyskjerrig... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jah... jeg husker ikke hvordan man lager knapper i photoshop, knapper til hjemmeside forresten. Er du tilbakestående? For ellers burde du ærlig talt ikke få det utrykket eller vaske golvet med væske fra munnen over noe sånt. - Hæ??? Hva mener du med det der - er bare nyskjerrig... Helvetes retard, gå å heng deg selv, verdiløse krek. TRÅDSTARTER: Helvetes dumme fitte, skyt deg selv før du skader noen med idiotien din, verdiløse fitte. Endret 10. august 2004 av Neophus Lenke til kommentar
Vims Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jah... jeg husker ikke hvordan man lager knapper i photoshop, knapper til hjemmeside forresten. Er du tilbakestående? For ellers burde du ærlig talt ikke få det utrykket eller vaske golvet med væske fra munnen over noe sånt. - Hæ??? Hva mener du med det der - er bare nyskjerrig... Helvetes retard, gå å heng deg selv, verdiløse krek. TRÅDSTARTER: Helvetes dumme fitte, skyt deg selv før du skader noen med idiotien din, verdiløse fitte. Du burde vært nekta adgang til forumet Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Du setter deg grunnleggende inn i programmet og dets verktøy. neophus: Endret 10. august 2004 av Purify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg