[BZ]cy_demon Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei jeg bruker Total Copy 1.1, men det er ganske buggy og utdatert. Noen som har gode alternativer til et program som likner? Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva mener du med at det er buggy? Bruker det selv, og har aldri opplevd noen bugs med det. Men ja, det begynner vel å bli noe utdatert. Lenge siden sist update. Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Den er ikke helt 100% står til og med på websiden hans. Jeg kan ikke påvise bugs fra min maskin, men jeg vet at programmet kan henge seg og avslutte seg selv hvis du prøver å kopiere filer som er i bruk eller beskyttede.. Lenke til kommentar
KS Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 cy_demon' date='10/08/2004 : 10:13'] Den er ikke helt 100% står til og med på websiden hans. Jeg kan ikke påvise bugs fra min maskin, men jeg vet at programmet kan henge seg og avslutte seg selv hvis du prøver å kopiere filer som er i bruk eller beskyttede.. Du er ikke alene om det, men det er ganske hendig for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå