SvadaVon Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei. Har et Sony DCR PC330 kamera. Lurer på om det har noe slags makro funkjson, så jeg kan komme helt innpå ting. I Videologi boka mi står det noe om en nærlinse, hvor kan jeg få kjøpt noe slikt? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Har du testa kamera ditt? Jeg har samme kamera og 330 har en knallgod innebygget makro. Dog det er jo ved å flytte kamera veldig nærme. Det gjør igjen at kamera blokkerer ut lys. Så en linse som gjør at du kan stå langt unna og filme makro ville jo sikkert være flott. Men som sagt, kamera har allerede en innebygget knallgod makro. Den kan fokusere helt inntil et par cm av et objekt. AKIRA Endret 10. august 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Blir vanskelig å lyssette med kameraet så nærme ja... Ingen som vet hvor man kan kjøpe? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Prat litt med gutta på www.fotovideo.no De har god peil! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå