Ska_tho Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hvordan er kvaliteten på radioen til SE k700i? Er det mye støy på radioen? Klarer den å ta inn mange kanaler? Lenke til kommentar
rar_mann Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den er kjempe bra .... bruker den hverdag ingen problemer til nå Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Radioen funker helt supert! bruker den oxå vær dag. litt dumt att jeg ikke kan kobinere mine sony MDR-V700 head sett med radioen da, siden det er spesialplugg fra mobben, men ellers super Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 er vel omtrent samme kvalitet på nokia'ene og mp3-spillerne som har mp3. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hvordan er kvaliteten på radioen til SE k700i? Er det mye støy på radioen? Klarer den å ta inn mange kanaler? Kjempe bra radio.. men jeg klarer ikke merere en 5 kanaler Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Brukbar radio, funker ikke så bra på toget, men da kjører man jo gjennom mange tunneller da! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Brukbar radio, funker ikke så bra på toget, men da kjører man jo gjennom mange tunneller da! er heller ikke mange radioer som funker i tuneller i det hele tatt heller da Lenke til kommentar
Ska_tho Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hmm...dette høres jo positivt ut. Takk for svar. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kjempe bra radio.. men jeg klarer ikke merere en 5 kanaler Den finner bare de aller sterkeste kanalene på autosøk... resten må du finne manuelt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kjempe bra radio.. men jeg klarer ikke merere en 5 kanaler Den finner bare de aller sterkeste kanalene på autosøk... resten må du finne manuelt. Aahhhhhhh... Takker Ble litt bekymret Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kvaliteten på radioen er super!!. Selv om jeg ikke bruker den så mye da men.. Lenke til kommentar
nxm Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Brukbar radio, funker ikke så bra på toget, men da kjører man jo gjennom mange tunneller da! Heller ikke oppover Østerdalen er det så veldig bra med signaler på enkelte steder (da spesielt for P4). - Men det har vel mer med terrenget å gjøre enn telefonen.. ;-) Går man først på skole i skogen får man vel kanskje leve med sånt? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 K700 har helt klart den beste mobil radioen på markedet idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå