Gå til innhold

Far Cry patch


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har lest her på forumet at det er mange som har fått problemer når de har lagt inn patch til far cry. Gjelder det patch 1.1 eller 1.2? Er det lurt å legge inn patchen til spillet hvis du bare får problem. Eg har ikke lagt inn patch ennå, men jeg lurer på om eg skal gjøre. Bør eg gjøre det og hvorfor? Jeg vet at det retter opp feil, men har lest at det kommer mange nye feil. Hva skal jeg gjøre??

 

Takker for svar. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har kommet ny 1.2 patch nå ( er ikke 100% sikker )

 

lasta den ned og fuka no den.

hvor har du funnet 1.2 nå???

 

ikke noe offisielt på siden dems i hvertfall

 

jeg innsatlerte 1.2 når den kom ut og vips hadde jeg ikke dolby 5.1 lengre :thumbdown: så det var jo en av de mange bugene med 1.2,

 

innstalerte 1.1 igjen og spillet funker utrolig bra, + at jeg spiller i dolby 5.1

 

1.2 var en av de største flopper på lenge, håper de får fikset en ny fort, for det var veldig mye andre ting som var fikset på der, selvom det ble mange ting som ikke funket som det skulle i den patchen

Lenke til kommentar
det står på ubi soft sin side at DE har tatt den tilbake, og at de spør crytek om de kan komme med en ny patch så fort som mulig. står ikke noe på crytek sine sider at de har trukke den tilbake

ja. det er ubi som har trekt den tilbake, det er fordi det er ubi som "eiger" patchen. det er ubi som bestemmer om ein patch er bra nok til å bli gitt ut, eller som i dette tilfelle at den ikkje var bra nok og dermed skulle trekest tilbake. crytek har ingen ting dei skulle sagt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...