huf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 I readme filen til artwiz fontene står det: and fontconfig config file (eg. /etc/fonts/local.conf) <dir>your_font_dir/artwiz-aleczapka-<LANG>-<RELEASE></dir> Jeg kjører slack 10. og finner ut at local.conf ikke eksisterer. Hva gjør jeg da? En annen fil jeg skal edite? ps. mappen /etc/fonts inneholder en fil som heter fonts.conf, men det står i filen at man ikke skal editere den. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) egne fontpaths skal legges i local.conf, bare lag den og paste dette: <?xml version="1.0"?> <!DOCTYPE fontconfig SYSTEM "fonts.dtd"> <!-- /etc/fonts/local.conf file for local customizations --> <fontconfig> Enable sub-pixel rendering <match target="font"> <edit name="rgba" mode="assign"><const>rgb</const></edit> </match> <dir>/usr/share/fonts/artwiz-aleczapka/</dir> </fontconfig> Endret 9. august 2004 av RatiX Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Bare lage local.conf i /etc/fonts altså? Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) ja. Takker og bukker EDIT: funker som smurt. Endret 9. august 2004 av huf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå