jocke Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sorry folks, var den beste emnetittelen jeg kom på så seint. Anyways, mitt poeng er om man kunne laget en knapp der man kunne meldt seg av epostvarsling i aktuell tråd. Altså, jeg har et par tråder nå som jeg gjerne kunne tenkt meg å fjernet fra epostvarsel siden jeg ikke er interessert i tråden lenger, og vil derfor ikke ha alle epostvarslene. Jeg vet at jeg kan fjerne disse i kontrollpanelet, men dette blir dog veldig tungvindt i lengden når man hele tiden poster i tråder som man ikke lenger vil være med igjen. I disse trådene kunne jeg tenkt meg at linken som sier "Abonnèr på følgende emne" automatisk ble om til "Fjern abonnèring på følgende emne" siden jeg allerede abonnèrer på tråden. Det er heller lite aktuellt å fjerne funksjonen i kontrollpanelet slik at eg mottar mail automatisk i tråder eg deltar i. Nå, Ueland? Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Godt forslag. Legger du det inn på request-delen av IPB sitt forum også? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Waay ahead of you http://forum.hardware.no/index.php?act=UserCP&CODE=26 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 10/08/2004 : 09:54) Waay ahead of you http://forum.hardware.no/index.php?act=UserCP&CODE=26 Næææ? Den der visste jeg ikke om Selvfølgelig vet jeg at jeg kan fjerne abbonnenter der, men skal si deg - det er ganske så tungvindt i lengden. Du vet om den knappen som sier "Følg med på dette emnet" i toppen av hvert emne? Den har jeg dog aldri brukt, siden jeg automatisk får epost dersom jeg svarer i emnet. Men OM jeg allerede abonnérer på tråden, burde "Følg med på dette emnet" bli omgjort til "Ikke følg med på dette emnet". En slik funksjon hadde forenklet min hverdag - og sikkert mange andres (og om folk ikke har tenkt på det enda, kommer dem garantert til å bruke funksjonen om den blir tilgjengelig). Skjønner du nå, Ueland? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hmm, tidlig på morgenen ja, skal få snust litt mer på den saken Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 QUOTE (enden @ 10/08/2004 : 09:23) Godt forslag. Legger du det inn på request-delen av IPB sitt forum også? Meg du snakker om..? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Snust no mer på saken? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har nå lagt det inn i todo listen min siden det ikke virker som at IPB kommer med en slik feature, ønsker egentlig en slik liste selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg