Mr. Ones Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hey, har akkurat foramtert C på nytt. Selve harddisken er delt i 2, C og D, men jeg har ikke formatert D. Hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du kan bruke diskbehandlingsverktøyet i Windows. Høyreklikke på min data og velge behandle. Der kan du under visse omstendigheter sette opp diskstripping og RAID-5 om du har harddisker nok også. Eller ganske enkelt format fra ledetekst Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Note: Software-RAID i windows er grisetreigt så det er bortkastet om noen lurer på det. Å synkronisere f.eks Exchange meldinger i RAID-5 på en 100 giga disk kommer til å ta 15 år Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Exchange meldinger i RAID-5 på en 100 giga disk kommer til å ta 15 år - Oj! Fy flate, det var lenge. Da er jo maskinen helt utdatert før den blir ferdig da jo..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå