gixer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jepp jepp. Nå er den solgt. Denne kassa hadde vi det mye gøy i, men desverre må alt komme til en slutt Hjemmemekka spinners Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ah, synd at den måtte forlates.. Den var tøff styla må jeg si, gjort dette helt selv? Tok det lang tid? Dere har vært flink i såfall Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den var pheet Av og til er det syndt at ting kommer til en slutt. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Den var tøff styla må jeg si, gjort dette helt selv? Tok det lang tid?Dere har vært flink i såfall Takk takk! Gutta på bilen og jeg har gjort alt sammen selv ja. Tok jo litt, tid men ikke så alt for lenge. Det som var vanskeligst å få til var "neger-spinners". Men ved hjelp av billige kromkapsler fra Biltema, kulelagre fra rollerblades og et sveisapparat så ble det bra! Det er også fult neon-kitt (blå) under bilen for å være ekstra harry, men de syns desverre ikke på bildene. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Heisann Stilig bil må jeg si, dritrå Hvor mye peng gikk bilen for da? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Den gikk for 26k. Ikke så aller verst når annlegget kostet ca halve prisen. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Legger til et lite bilde av subene og jeg. 15" Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Den var dritkul bra arbeid med den Lenke til kommentar
Murty Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Av de mer strøkne russebilene jeg har sett. Nå venter vel egen bil med full styling? hvis du ikke alt har det? Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ahh... ikkeno' er som å casemodde en god gammal haug Lenke til kommentar
gixer Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Av de mer strøkne russebilene jeg har sett. Nå venter vel egen bil med full styling? hvis du ikke alt har det? Går med planer om å kjøpe en Honda Civic for å "cleane" den litt. Hater sånne fjortiss2k f'n'f Civicer Går også med planer om å kjøpe en Datsun 240Z, men er redd for at jeg ikke har nok tid og penger til å behandle den så godt som den fortjener. Endret 18. august 2004 av gixer Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ^^ SMOOTH! den civicen var feeeeeeet! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Meget pene biler. Du har vel ikke lyst å gi en bedre forklaring på hvordan du lagde de felgene vel? Det hørtes ut som et spennende prosjekt for min kommende russebil Lenke til kommentar
monstar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Veldig nice civic!, en kul bil som ikke koster så altfor mye!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå