Mazeking Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Driver i disse dager og kikker på forskjellige bilstereoer til rundt 4000 kroner. En ting jeg ikke helt klarer å lese av i produktbrosjyrene er om det er vanlig med Linje INN på cdspillere? Tenker da på Pioneer DEH-77 MP eller DEH-7600. Kunne vært kjekt å eksperimentert med en eller annen PC løsning, evt hardiskbasert MP3 spillerløsning eller lignende. Pioneer har en spiller med hardisk, men den er Svinedyr.. Noen generelle tips om forskjeller på spillere i denne prisklassen? Er det noe annet enn disse Pioneerspillerene jeg burde ha kikket på? MazeKing Lenke til kommentar
sfh Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) på begge de spillerne må det brukes et adapter på ip-bus inn/ut-gangen for å få en linje-inngang.. den heter CD-RB20 og koster en liten slant vil jeg tro... det fins jo hard-disk baserte spillere, med medfølgende display for styring, tror den er på 20gb eller noe... men slikt koster.. i norge vet jeg om denne, den koster rundt 6990,-: http://www.crutchfieldadvisor.com/S-CJUm1j...iew.html?page=1 mvh, Endret 10. august 2004 av sfh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå