Gå til innhold

Far Cry multiplayer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg e en nybegynner på online spilling, men nå har jeg lyst til å prøve sånne ting. Så jeg har tenkt meg å prøve far cry, men der står det at eg må registrere meg. Det er forsåvidt greit, men jeg lurer på om det er gratis å registrere seg. E det noen som har gjort det (dumt spørsmål), men er det gratis. Noen som vet det???

 

Takker for alle svar. :D

 

Lenge leve Far Cry

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, og velkommen til forumet. :yes:

 

som ^Th0mas^ sier så er det gratis å registrere seg og å spele online. når du har registrert deg, kan du logge deg inn på det offisielle far cry forumet (og alle andre ubi forum), der du kan diskutere alt du vil om far cry (du er og sjølvsagt hjartleg velkommen til å snakke om far cry her og ;) men neste gang, gjer det i far cry kategorien)

Endret av ttt
Lenke til kommentar
hei, og velkommen til forumet. :yes:

 

som ^Th0mas^ sier så er det gratis å registrere seg og å spele online. når du har registrert deg, kan du logge deg inn på det offisielle far cry forumet (og alle andre ubi forum), der du kan diskutere alt du vil om far cry (du er og sjølvsagt hjartleg velkommen til å snakke om far cry her og ;) men neste gang, gjer det i far cry kategorien)

OK, tusen takk for svaret. Det blir kjekt å diskutere spill og data. Gleder meg :D

Lenke til kommentar

Når man er inne på farcry, er det noen andre som hele tiden får Critical Exception feilmelding (og kræsj til desktop) når det er mye som "skjer" ?? Har siste patch av både spillet og skjermkort.

 

Har Geforce 4 Ti, AMD 1.3 GHz og 512 Mb ram og VIA brikkesett på hovedkortet.

 

Takker for all hjelp! Dette spillet er døds-fett og er desperat til å spille stabilt!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt usikker på denne, men FarCry hadde patch 1.2 ute som de trakk tilbake pga kompabilitetsproblemer. Om du har installert denne kan det være seg at du bør reinstallere denne og laste ned 1.1 istedet. Multiplayer funker bra med 1.1, og det er multiplayer-servere som støtter begge versjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...