TCK Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei. Eg skal bygge pc og ville først ha eit Microstar K7N420PRO, Mainboard Socket-A nForce420 ATX VGA Audio DDR , men blei frarådet å ha dette kortet fordi det hadde kjæsja så mange maskiner! men er Asus Mainboard Socket-A nForce420D ATX VGA Audio DDR noe bedre?? mvh :smile: TCK :smile: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 msi kortet du nevnte ovenfor funker fint hos kameraten min. Dessuten kan du få tv-out til dette kortet... Lenke til kommentar
Tronic Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg vet ikke hva de har gjort som har krasjet PC'er med dette kortet. Har installert 7 PC'er med MSI kortet og det har til dags dato vært 100% stabilt på alle PC'er. Asus kortet er bedre til overklokking men de skal være stabile hovedkort begge 2. Men ingen av kortene er noen konger til å overklokke. Jeg anbefaler å lese manualen som følger med nøye da dette kan være Alpha og Omega OBS!! Orginal manualen til MSI kortet er feil, ihverfall var den det med de første kortene som kom på markedet. Sjekk på http://www.msi.com.tw Lykke til med byggingen. Quote: On 2002-04-29 15:42, TCK skrev:Hei. Eg skal bygge pc og ville først ha eit Microstar K7N420PRO, Mainboard Socket-A nForce420 ATX VGA Audio DDR , men blei frarådet å ha dette kortet fordi det hadde kjæsja så mange maskiner! men er Asus Mainboard Socket-A nForce420D ATX VGA Audio DDR noe bedre??mvh :smile: TCK :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå