Danjaco Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hei kan noen si meg hva swap files er? jeg skal spille et spill og for feil melding om at spillet krever 290 mb free swap file space jeg har over 5 gb ledig på hdd hva skal jeg gjøre for å få det til å virke? evnt åssen får jeg frigjort med plass? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Gidder ikke forklare... se her; http://aumha.org/win5/a/xpvm.php ... si om det ordner seg eller ei. Good luck! EDIT: ok da.... Where do I set the placing and size of the page file? At Control Panel | System | Advanced, click Settings in the “Performance” Section. On the Advanced page of the result, the current total physical size of all page files that may be in existence is shown. Click Change to make settings for the Virtual memory operation. Here you can select any drive partition and set either ‘Custom’; ‘System Managed’ or ‘No page file’; then always click Set before going on to the next partition. Endret 9. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Swapfiles er "backup" minnet som Windows bruker (også andre OS). Det blir brukt som RAM dersom Windows trenger det (mer MÅ ha). Eneste du trenger å gjøre er å øke størrelsen på filen. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) har du lite minne eller siden den var så liten? Hvis spillet skal bruke virtuellt minne kommer det til å gå veldig tregt... Har 512 i blokk og swapfil på 915 mega som er brukt mens den totale er 1536 PRøv å sett den til 1500 Endret 9. august 2004 av XPUserz Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Skulle spille FIFA 2004 på en kamerats pc med 128 MB RAM, men fant det ut, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå