b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 http://homepage.ntlworld.com/director/cod/christondisk.htm Kristendommen viser ingen nåde.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 "Bible smugglers who don't want to get caught! ;-)" Humor fra øverste hylle.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kristendommen viser ingen nåde.. Ingen nåde ovenfor hvem? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 takk for linken på grunn av den har jeg nå 19 disketter med 1.68 MB plass.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Til den personen som rapporterte threaden om at moderatorer ikke burde hetse kristendommen, jeg er et menneske med meninger som jeg har lov til å ha. Er noe som kalles yttringsfrihet. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) LICENCE:Christ On Disk is Prayer-ware You may use it FREELY and distribute it WITHOUT CHARGE, all I ask is that you say a prayer for me. Huffda, kommer aldri til å tilfredsstille den lisensen der jeg... Endret 10. august 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ...vel, er flere brukere på forumet som har fått advarsel pga hetsing av religioner. Så om det skal kalles ytringsfrihet, burde vel normale brukere også få ha det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jallakim: Du prøver for hardt... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jallakim: Du prøver for hardt... ...etter hva? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 ...vel, er flere brukere på forumet som har fått advarsel pga hetsing av religioner. Så om det skal kalles ytringsfrihet, burde vel normale brukere også få ha det? Herregud altså..noen tar ting for serriøst.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ...vel, er flere brukere på forumet som har fått advarsel pga hetsing av religioner. Så om det skal kalles ytringsfrihet, burde vel normale brukere også få ha det? Herregud altså..noen tar ting for serriøst.. Jeg har ikke sagt en dritt om hvorvidt ditt innlegg var en hets mot kristendommen. Men siden tråden ble rapportert (på grunnlag av at noen fant dette støtende/"hetsende"), sier jo at _noen_ tok det seriøst. At da vanlige brukere får advarsel for dette, mens moderatorer slipper unna, blir litt "feil". Min hensikt er ikke å si at du evnt. gjorde en feil b-real, men å poengtere "forskjellen". Lenke til kommentar
farke Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Til den personen som rapporterte threaden om at moderatorer ikke burde hetse kristendommen, jeg er et menneske med meninger som jeg har lov til å ha. Er noe som kalles yttringsfrihet. Personlig støtter jeg deg helt og fullt her, men du vet aldri når det kommer drassendes en PK-er som mener at kritikk av og endog uskyldige skråblikk på en religion er rasisme, til tross for at religiøs tilhørighet er et personlig, individuelt valg på lik linje med politisk tilhørighet. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg har ikke sagt en dritt om hvorvidt ditt innlegg var en hets mot kristendommen. Men siden tråden ble rapportert (på grunnlag av at noen fant dette støtende/"hetsende"), sier jo at _noen_ tok det seriøst. At da vanlige brukere får advarsel for dette, mens moderatorer slipper unna, blir litt "feil".Min hensikt er ikke å si at du evnt. gjorde en feil b-real, men å poengtere "forskjellen". Halleluja for jallakims mening! Endret 21. september 2006 av b-real Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Weee, da har jeg bibelen på pc'en også. Må jo ha vært litt stress å skrive inn alt, men, men... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hehe, noen kan ikke ha så alt for mye å gjøre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har ikke sagt en dritt om hvorvidt ditt innlegg var en hets mot kristendommen. Men siden tråden ble rapportert (på grunnlag av at noen fant dette støtende/"hetsende"), sier jo at _noen_ tok det seriøst. At da vanlige brukere får advarsel for dette, mens moderatorer slipper unna, blir litt "feil".Min hensikt er ikke å si at du evnt. gjorde en feil b-real, men å poengtere "forskjellen". jallakim, om noen har fått advarsel for noe slikt så er det en feil bedømmelse imo. Et slikt utsagn finens da ikke hetsende i det hele tatt. Skjønner ikke helt hva du prøver å hinte til Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 The floppy disk must be formatted to 1.72Mb instead of the usual 1.44Mb dette har jeg aldrig hørt om ??? ikke det at jeg har disketter lenger. eller disketstasjon for den saks skyld Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 The floppy disk must be formatted to 1.72Mb instead of the usual 1.44Mb dette har jeg aldrig hørt om ??? ikke det at jeg har disketter lenger. eller disketstasjon for den saks skyld Vel, siden den siste tiden ikke akkurat har vært preget av disketter, er ikke dette en nyhet lenger. Om vi kun hadde hatt disketter til rådighet, hadde 99% av hw.no's brukere allerede visst om dette ..men jeg må innrømme at det var en kjekk funksjon. Mange ganger jeg har ergret meg over at det ikke er/var 200-300 kB mer plass :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå