Gå til innhold

Jesus Kristus på harddisk

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...vel, er flere brukere på forumet som har fått advarsel pga hetsing av religioner. Så om det skal kalles ytringsfrihet, burde vel normale brukere også få ha det?

Herregud altså..noen tar ting for serriøst..

Jeg har ikke sagt en dritt om hvorvidt ditt innlegg var en hets mot kristendommen. Men siden tråden ble rapportert (på grunnlag av at noen fant dette støtende/"hetsende"), sier jo at _noen_ tok det seriøst. At da vanlige brukere får advarsel for dette, mens moderatorer slipper unna, blir litt "feil".

Min hensikt er ikke å si at du evnt. gjorde en feil b-real, men å poengtere "forskjellen".

Lenke til kommentar
Til den personen som rapporterte threaden om at moderatorer ikke burde hetse kristendommen, jeg er et menneske med meninger som jeg har lov til å ha.

Er noe som kalles yttringsfrihet.

Personlig støtter jeg deg helt og fullt her, men du vet aldri når det kommer drassendes en PK-er som mener at kritikk av og endog uskyldige skråblikk på en religion er rasisme, til tross for at religiøs tilhørighet er et personlig, individuelt valg på lik linje med politisk tilhørighet.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt en dritt om hvorvidt ditt innlegg var en hets mot kristendommen. Men siden tråden ble rapportert (på grunnlag av at noen fant dette støtende/"hetsende"), sier jo at _noen_ tok det seriøst. At da vanlige brukere får advarsel for dette, mens moderatorer slipper unna, blir litt "feil".

Min hensikt er ikke å si at du evnt. gjorde en feil b-real, men å poengtere "forskjellen".

Halleluja for jallakims mening! :dremel:

Endret av b-real
Lenke til kommentar

jallakim, om noen har fått advarsel for noe slikt så er det en feil bedømmelse imo.

Et slikt utsagn finens da ikke hetsende i det hele tatt.

Skjønner ikke helt hva du prøver å hinte til :shrug:

Lenke til kommentar
The floppy disk must be formatted to 1.72Mb instead of the usual 1.44Mb

dette har jeg aldrig hørt om ???

ikke det at jeg har disketter lenger. eller disketstasjon for den saks skyld :p

Vel, siden den siste tiden ikke akkurat har vært preget av disketter, er ikke dette en nyhet lenger. Om vi kun hadde hatt disketter til rådighet, hadde 99% av hw.no's brukere allerede visst om dette :roll:

..men jeg må innrømme at det var en kjekk funksjon. Mange ganger jeg har ergret meg over at det ikke er/var 200-300 kB mer plass :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...