Gå til innhold

Half-Life: Hvem er Corporal Shepards?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idiotisk av meg og ha ikke spillt den tillegspakken da :mad:

d burde du... minst like god atmosfære i d som i d orginale! og heavy machinegun kommer du til og elske, finnes ikke et råere våpen i et spill. Men den fisken som skyter ballonger av noe slag kunne dem spart seg.

Lenke til kommentar

Hehe.. har ikke sett den fisken. Var en fisk i 1'ern som bokstavelig talt skremte vannet av meg. Hoppa ned i ett baseng av ett slag og ante fred og ingen fare, da en kjempefisk kom farende inn mot meg. Jeg har aldri hoppet så høy i sofaen før. Uff uff.

 

Men uansett, får kjøpe meg hele den pakka da. Så finner jeg ut hvem den godeste Corporal Shepards er...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hehe.. har ikke sett den fisken. Var en fisk i 1'ern som bokstavelig talt skremte vannet av meg. Hoppa ned i ett baseng av ett slag og ante fred og ingen fare, da en kjempefisk kom farende inn mot meg. Jeg har aldri hoppet så høy i sofaen før. Uff uff.

 

Men uansett, får kjøpe meg hele den pakka da. Så finner jeg ut hvem den godeste Corporal Shepards er...

fisken jeg pratet om er et våpen ;) fisken i HL er d verste monstret jeg noen gang har møtt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...