Biffer'n Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Leste gjennom en interessant artikkel som spekulerer i HL2's historie. Half-Life Fallout Den trekker også frem deler fra historien det orginale Half-Life. her blir Corporal Shepards nevnt. Men jeg kan ikke huske å ha møtt eller sett en slik type. Så hvem er han? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er hovedkarakteren i Half-Life Opposing Forces, den første tilleggspakken som kom til Half-Life. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Idiotisk av meg og ha ikke spillt den tillegspakken da Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Idiotisk av meg og ha ikke spillt den tillegspakken da d burde du... minst like god atmosfære i d som i d orginale! og heavy machinegun kommer du til og elske, finnes ikke et råere våpen i et spill. Men den fisken som skyter ballonger av noe slag kunne dem spart seg. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Hehe.. har ikke sett den fisken. Var en fisk i 1'ern som bokstavelig talt skremte vannet av meg. Hoppa ned i ett baseng av ett slag og ante fred og ingen fare, da en kjempefisk kom farende inn mot meg. Jeg har aldri hoppet så høy i sofaen før. Uff uff. Men uansett, får kjøpe meg hele den pakka da. Så finner jeg ut hvem den godeste Corporal Shepards er... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hehe.. har ikke sett den fisken. Var en fisk i 1'ern som bokstavelig talt skremte vannet av meg. Hoppa ned i ett baseng av ett slag og ante fred og ingen fare, da en kjempefisk kom farende inn mot meg. Jeg har aldri hoppet så høy i sofaen før. Uff uff. Men uansett, får kjøpe meg hele den pakka da. Så finner jeg ut hvem den godeste Corporal Shepards er... fisken jeg pratet om er et våpen fisken i HL er d verste monstret jeg noen gang har møtt! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det er hovedkarakteren i Half-Life Opposing Forces, den første tilleggspakken som kom til Half-Life. Altså, det var litt upresist sagt, Shepards er han DU er når du spiller Op force... Bare, slik at han ikke skulle misforstå Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Enig der Hyrlen, den fisken hadde vært et perfekt monster for Doom3 Faen det skumleste monsteret ever.. Og den lyden det lagde Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Off.. håper ikke den fisken kommer i HL2. Det har jeg ikke hjerte til... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Off.. håper ikke den fisken kommer i HL2. Det har jeg ikke hjerte til... Yeez, den var da ikke SÅ skummel! Det eneste jeg kan huske var at jeg ble så irritert av å drepe dem, når de skada meg så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå