dTd Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) hei jeg luret på hvilken av disse to kjølererne kjøler best på amd althon 64 3000+ denne eller Thermalright SLK948U pluss Thermaltake vifte, "CoolMod" viften på ca 3000 o/min edit: de to nederste linkene ble det noe galm med. det skulle vare denne kjøleren Thermalright SLK948U pluss denne viften Thermaltake vifte, "CoolMod". tar også gjerne imot andre forslag bare det ikke overstiger 500-600 kr edit:jeg vet ikke hvorfor linkene ble slik. brøvde igjenn og igjenn men kom bare tel main siden så jeg skrev heller hvilke produkter det var. begge ligger på microplex.no og den kjøleren er på forsiden og viften er under 80x80 vifter Endret 10. august 2004 av wappyteam Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 zalman er veldig lyd svak på grunn av den store viften, så hvis støy er et problem velg zalman. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det er bare den første linken som fungerer. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 ja og det er derfor jeg skrev hvilken kjøler med hvilken hvifte under Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du må fixe link 2 og 3! no.2 kommer man til hoved siden å no.3 kommer man til masse vfter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå