Trazor Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Har nettopp gjort en litt drastisk sak, nemlig voldtatt en kabinettside for å få plass til en dual 80mm vifte som jeg kjøpte fra Clas Ohlson. Veggen ser helt jæv*ig ut, men det gjør jobben og vel så det, cpu og chipsett temp falt med over 10 grade etter denne modden Bilde 1 Bilde 2 Gjorde dette vha en dremel drill, limpistol og tang. (Hadde mistet dremel kuttebladene mine...) Endret 9. august 2004 av Trazor Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Satser du på "ugliest in show" på Mod konkurranse? Hvordan er støynivået? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Hehe, limpistol er gøy! Er fullstendig klar over at dette ikke er noe å se på, men den står under pulten Og for de som har lyst til å gjøre det samme, så er det lov å bruke skikkelig verktøy, ikke lage mange hull og knekke av bit etter bit slik som jeg har gjort. Kan lett ta pulsåren på de taggete restene mine Lydnivået er lavt, det er to stillegående vifter jeg har fått, hører bare bråket fra den gamle kabinettviften min. Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hvis du finner ut hvor man får kutteblader til Dremel billig, så hils til meg plz. - Stig A. Bertheussen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 det settet til 149 på clas er billig.. der får du masse kutteblader++++++++++++++++++.. http://www.clasohlson.no/images/products/N...7-01_074425.jpg Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Natrium: aaah takk! trengte den selv.. -mamazboy- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) kjøpte det selv.. angrer ikke.. skulle kjøpt fler.. edit: hva med å pusse ned limet.. slik at det ikke er så klumpete.. Endret 10. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 kanskje ikke så dummt med dual 80mm... to i topp og to under kabbis (eller slik han har gjort det selvfølgelig)... kjører de på lav hastighet har de vell potensiale til å bråke mindre enn 120mm vifter, og få mer luft i bevegelse sammtidig correct me if I'm wrong tho... Hva koster den dual 80mm saken? kanskje man skulle bestillt den pakken med kutteskiver +++ og 2x dual 80mm -mamazboy- Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Viftene koster 298,- på Clas Ohlson. Kjørte test i går, fikk 62°C load, har hatt lang opp på 70 tallet uten. Er ikke dette veldig høyt for en AMD? Har en 2800+ @ 2300 mhz, Aero 7 Lite CPU kjøler, og 3 kabinettvifter som blåser inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Og hvilket stakkars kabinett fikk gjennomgå dette da ? Håper på Colorcase ! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ser ut som et Q-Tec kæbbis. Du kan prøve å klistre på grå tape så ser sidedøren bedre ut hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå