Gå til innhold

Dual 80mm fra Clas Ohlson

Trazor

Anbefalte innlegg

Har nettopp gjort en litt drastisk sak, nemlig voldtatt en kabinettside for å få plass til en dual 80mm vifte som jeg kjøpte fra Clas Ohlson.

Veggen ser helt jæv*ig ut, men det gjør jobben og vel så det, cpu og chipsett temp falt med over 10 grade etter denne modden

Bilde 1

Bilde 2

Gjorde dette vha en dremel drill, limpistol og tang. :D (Hadde mistet dremel kuttebladene mine...)

Endret av Trazor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, limpistol er gøy! Er fullstendig klar over at dette ikke er noe å se på, men den står under pulten :)

Og for de som har lyst til å gjøre det samme, så er det lov å bruke skikkelig verktøy, ikke lage mange hull og knekke av bit etter bit slik som jeg har gjort. Kan lett ta pulsåren på de taggete restene mine :D

Lydnivået er lavt, det er to stillegående vifter jeg har fått, hører bare bråket fra den gamle kabinettviften min.

Lenke til kommentar

kanskje ikke så dummt med dual 80mm... to i topp og to under kabbis (eller slik han har gjort det selvfølgelig)... kjører de på lav hastighet har de vell potensiale til å bråke mindre enn 120mm vifter, og få mer luft i bevegelse sammtidig :w00t:

correct me if I'm wrong tho... :roll:

Hva koster den dual 80mm saken? kanskje man skulle bestillt den pakken med kutteskiver +++ og 2x dual 80mm ;)

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Viftene koster 298,- på Clas Ohlson.

Kjørte test i går, fikk 62°C load, har hatt lang opp på 70 tallet uten. Er ikke dette veldig høyt for en AMD? Har en 2800+ @ 2300 mhz, Aero 7 Lite CPU kjøler, og 3 kabinettvifter som blåser inn i kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...