XciTe Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hver gang jeg åpner .jpg eller andre bildefiler så åpner bildet seg i photoshop istede for Windows Bilde og faksbehandling. Enda jeg høyreklikker på "åpne i" og "alltid åpne i" så stiller det seg tilbake. Et tips? Lenke til kommentar
kimweb Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Legg photoshop inn på nytt og endre deafult setting innen hvilke filer photoshop skal opne som standard. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Når du sier "hver gang du åpner ei fil ...osv..." så skjer det at fila åpner seg i PhotoShop. Du må gå til >File >Preferences, så må du selv bestemme at PShop ikke skal åpne f.eks .jpg-filer. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Hva om du gjøre det på denne måten (om du har WinXP) Min Datamaskin > Verktøy > Mappealternativer > Filtyper > Finn filtypen du vil endre egenskaper for og velg hvilket program den skal åpnes i. Det har du kanskje allerede prøvd? Endret 9. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Windows XP: Høyreklikk filen, "open with..." - velg program og check: always open with. Problem solved. Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 sinetwo. den hadde jeg prøvd. den tilbakestilte seg hele tida. men PoleCat sin metode funka takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå