KennethJS Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Når jeg hører på musikk, så hakker det litt i ca 3 sekunder..kanskje vært 2 minutt eller no. Virker lit "planlagt" liksom. Skjønner ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Få specs på maskinen. Og hva bruker du til å spille av musikken? Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) g556e pro 512 ram Bruker windows media player. men jeg merket det litt når jeg skulle spille litt cycling manager 3 også...hakket med jevne mellomrom... Endret 9. august 2004 av KennethJS Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg tror faktisk dette er litt mer software relatert, be en Mod flytte denne. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 åå. unnskyld meg Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 ganske merkelig, for maskinen går som smurt ellers Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ganske merkelig, for maskinen går som smurt ellers Hadde et lignende problem for ca et år siden , det viste seg å være frontpanelet til Asus hket mitt . Hadde et frontpanel hvor jeg kunne lese av div tempraturer , fsb og lignende . Hver gang det oppdaterte seg spraket eller skal jeg knitret det litt i høytalerne . Disabla det i bios og alt var i orden . Bare et tips . Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 hmmm..skjønenr ikek hva det kan være. har jo nesten ingenting på maskna Lenke til kommentar
Porky Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 har du prøvd med en annen player? Winamp for eksempel? Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 nei, men det skjedde jo i spill også Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 kontakt multicom, kjanske dem veit... Lenke til kommentar
Porky Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hvilket lydkort har du? Kan jo være noe driver problem da. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 innwbygd..realtek.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå