*Magnus* Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Hei! Spm er veldig enkelt.. Det jeg lurer på er . hvordan kan jeg gjøre om mpg klipp over til .3GP slik at jeg kan se på på mobilen ? Et simple spm som sikkert har er simpelt svar.. -Takk Endret 9. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 I Nokia PC suite så konverterer den automatisk når man drar den over til telefonen i hvertfall. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Eller bruke Nokia multimedia converter. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Har SE K700 som det står i siggen min Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har SE K700 som det står i siggen min Hva har det med saken å gjøre? Du kan allikevel bruke Nokia Multimedia Cobverter. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har SE K700 som det står i siggen min Hva har det med saken å gjøre? Du kan allikevel bruke Nokia Multimedia Cobverter. Er det noe man laster ned på pc'en og konverterer derifra eller laster jeg det ned på mobben? Har k700 me2. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Bare last ned Nokia sin PC suite fra Nokia.com altså her da får du med nokia multimedia converter også helt gratis Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 takker for svar folkens Lenke til kommentar
THacker Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hei! Spm er veldig enkelt.. Det jeg lurer på er . hvordan kan jeg gjøre om mpg klipp over til .3GP slik at jeg kan se på på mobilen ? Et simple spm som sikkert har er simpelt svar.. -Takk Du kan også laste ned QuickTime. Der er det veldig enkelt.. bruker det selv Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hei! Spm er veldig enkelt.. Det jeg lurer på er . hvordan kan jeg gjøre om mpg klipp over til .3GP slik at jeg kan se på på mobilen ? Et simple spm som sikkert har er simpelt svar.. -Takk Du kan også laste ned QuickTime. Der er det veldig enkelt.. bruker det selv hvordan converterer jeg mpg til 3GP via QT ? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du må velge eksportere. jeg husker ikke helt siden jeg nå er på jobb og ikke har QT forran meg... Du må også velge hvilket format som skal eksporteres til.. altså 3gp Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Du må velge eksportere. jeg husker ikke helt siden jeg nå er på jobb og ikke har QT forran meg... Du må også velge hvilket format som skal eksporteres til.. altså 3gp Takker.. skal prøve Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Om man bruker den linken på Nokia til å konvertere, kan man gjøre dette når man har en SE K700 da? Eller må man ha et annet program? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du kan bruke det når du har K700 også ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå