jonag Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har en Sony Erikson T630 og har aktivisert Infrarød tilkobling. Problemet er at jeg ikke får aktivisert infrarød tilkobling på min bærbare pc. Alt ser ut til å fungere - den ligger på enhetsbehandleren og det er vel også den som sørger for trådløs kontakt med trådløst nettverk. Hvagjør jeg for å koble den opp mot mobiltelefonen. (jeg håper jeg har postet rett - jeg fant ikke noe bedre område..) Lenke til kommentar
palh Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 På min bærbare er det bare å legge den rett inntil den infrarøde porten. Da kommer det opp en annen datamaskin er i nærheten, og et lite symbol dukker opp på skrivebordet. Trykker på dette for å sende til telefonen. sjekk også om den infrarøde porten er aktiv. windowstast + pause/break knappen. hardware device manager der står infrarød port oppført. håper dette løser noe i allefall. Lenke til kommentar
jonag Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Den infrarøde porten er aktiv, men jeg får ingen respons på pc når jeg legger mobilen inntil IR-porten (Det skjer ikke noe). Det står forøvrig at infrarød forbindelse er aktiv på mobilen (eget symbol). Lenke til kommentar
KriB Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Er det ikke noe baudrate ved bruk av infrarød? Som det var/er med seriellkabel? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har du prøvd å installere den infrarøde modemdriveren fra SE, eller kjører du standard Windows-driver? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Flyttes til mobilforumet då dette angår mobil først og fremst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå