Gå til innhold

Billig DVD spiller som leser DVD-R?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe dvd spiller til lillesøsteren til dama så det er snakk om nederste budsjettklasse. Derfor så tenkte jeg på denne, koster under 500kr på datakjeden (trenger spilleren til torsdag, så det må bli en sjappe i oslo). Men så la jeg merke til at det står ingenting om at den kan spille av noen typer brente DVD'er. Så tittet jeg litt på de andre dyrerer spillerene, men det ser ikke ut til at det er noen som kan spille av brente DVDer i nedre budsjettklasse (ihvertfall ikke etter min relativt raske sjekk på norek/komplett). Derfor så tok jeg en titt på elkjøp sine sider fordi jeg visste at de hadde en svært billig spiller: matsui 399kr. Der står det at den ikke kan lese DVD-R heller. Derimot så fant jeg en Luxor til 699kr som tydeligvis skal kunne spille av DVD-R plater.

Har dere noen tanker om dette? Finnes det noen spillere som er billigere enn 699 som kan spille av brente dvd plater? Husk at den helst skal finnes på lager i oslo området.

Takk :)

EDIT: Redigerte teksen slik at det ikke kan misforstås at dvd spilleren kan kjøpes hvor som helst i Oslo, ikke bare fra en elkjøp butikk.

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
om det finnes noen billigere spillere en 699 på elkjøp? bare å sjekke selv det.. www.elkjop.no ;)
trenger spilleren til torsdag, så det må bli en sjappe i oslo.

En sjappe som i hvilken som helst forretning som selger DVD spillere.

Så det trenger absolutt ikke å være fra elkjøp.

EDIT: Tror jeg skjønte hva som fikk deg til å misforstå, men det er fikset nå!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...