Tho®¿ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg har plutselig fått en død svart pixel i skjermen min... sitter liksom i venstre hjørne ca 5 cm i fra kanten, hva skal jeg gjøre?? sende den inn-> vente LEEENGE for å få en ny skjerm.. eller er det noe annet jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Død pixel søkt i forumet Les oxo posten fra Dahle postet i samme tråd. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 hmm det hjalp ikke å massere den i et halvt minutt... hva nå? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det tok en mnd før jeg fikk min masert bort. Maserte litt i ny og ne. Til slutt ga jeg f** for jeg hadde glemt den..... Hvordan maserte du? Bruk tommelen og la den "rulle". Det funket på min døde pixel.... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 brukte tommelen ja, ... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=279711 les den.. der står det noe om magnet triks å slikt.. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 mmm venter på oivind_dahle.... Lenke til kommentar
komode Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 nå, hvor blir det av magneten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå