Gå til innhold

verdi på et hercules radeon 9700 pro?

neb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9700Pro er ca 10% tregere enn 9800Pro som kan kjøpes for ca 1800kr nytt. Jeg tror nok ca 1000kr er sånn passe rettferdig både for selger og kjøper.

ok.. men selgeren sa han hadde et bud på 1100 kr.. også vurderer jeg om jeg skal strekke meg til 1200.. sitter for øyeblikket med et MSI GeForce FX 5200, og spiller doom 3 på ultra low.. Og det er ikke akkurat det kuleste i verden ;)

så hva sier HW folket? bør jeg strekke med til 1200 kr, eller fins det noe bedre alternativ for denne prisen?

mvh bigben

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom 9700pro og 9800pro er vel saa mye som 20% i doom 3 (Sry har ikke link til dette)

MEN jeg har selv 9800pro og en kamerat har 9700pro. Jeg spiller på high, 1024xxxx(helt smooth ;)) og han må ned på high, 800xxxx selv da med moderat hakking.

(noenlunde like specs ellers, begge med 1gb RAM)

Men til poenget : Jeg ville aldri gitt mer enn halvparten det er verdt nytt, så vil si max 1000kr! :roll: Ett nytt 9800pro koster tross alt 1800kr ca...Tenk hva R9700kr ville kostet :hmm:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Forskjellen mellom 9700pro og 9800pro er vel saa mye som 20% i doom 3 (Sry har ikke link til dette)

MEN jeg har selv 9800pro og en kamerat har 9700pro. Jeg spiller på high, 1024xxxx(helt smooth ;)) og han må ned på high, 800xxxx selv da med moderat hakking.         

(noenlunde like specs ellers, begge med 1gb RAM)

Men til poenget : Jeg ville aldri gitt mer enn halvparten det er verdt nytt, så vil si max 1000kr!  :roll: Ett nytt 9800pro koster tross alt 1800kr ca...Tenk hva R9700kr ville kostet  :hmm:

hvilket spill krever så mye at ati 9700 pro må ned på 800x600 ?har selv et ati 9800 non pro(samme ytelse som 9700 pro) men spiller da far cry og doom 3 i 1024x768.får jo ca 41 fps i doom 3 og 60-80 i far cry.bare lurer... :hmm:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et Hercules Radeon 9800 Pro til 1000,- for litt over 1 måned siden :D

ok.. hmm.. kansje du vil selge det da? siden jeg ser i spec. at du har et Gainward Geforce 6800 kort! send meg en PM.. hvis du er inntressert.. helst så fort som mulig! :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et Hercules Radeon 9800 Pro til 1000,- for litt over 1 måned siden :D

ok.. hmm.. kansje du vil selge det da? siden jeg ser i spec. at du har et Gainward Geforce 6800 kort! send meg en PM.. hvis du er inntressert.. helst så fort som mulig! :)

Jeg har 2 maskiner skjønner du.

Min mest prioriterte og beste maskin er den jeg har i specs. Skal ha meg vannkjøling til maskinen jeg har i signatur snart, og skal kvitte meg med Thermaltake kabinettet som er lite brukt for å få Lian Li kabinettet som er egnet for vannkjøling. I tilegg blir jeg muligens å kvitte meg med 9800 Pro kortet også snart.

Skal sende PM, og kan vel bare nevne i farten om hvis folk er interessert i et slikt kabinett så skal de bare spørre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...