m-momr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg får ikke surrounden i doom 3 til og virke, jeg har lest "read me/les meg" filen men det virker forstatt ikke. noen forslag? (jeg har oppdatert all drivere til lyd kortet) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Feilpostet. Prøv i Doom III kategorien... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 kontrollpanel -> sound and audio devices(husker ikke hva det heter på norsk nå) -> Speaker settings -> Advanced -> sjekk at surround sound speakers eller 5.1 surround sound speakers er valgt. Det har mere og si at det står riktig her enn hva enn du stiller inn i driverene, seff må surround speakers slåes på i spillet også. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 ok, takk da prøver jeg det, men den er stilt inn på 7.1 Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Doom 3 støtter bare 5.1. den støtter ikke 7.1 som tydeligvis du har. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Doom 3 støtter bare 5.1. den støtter ikke 7.1 som tydeligvis du har. Det støtter 6.1, ha riktig info når du poster ett svar Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) glem det. funka når jeg satte det på på kontrollpanelet Endret 10. august 2004 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå