perpyro Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Maskina mi og jeg har hatt problemer den siste uka. Det er 30 grader på datarommet mitt nå og under spilling av UT2004 crasher spillet og avslutter med en hakkende lyd. Jeg trodde dette var driverproblemer i og med at jeg nettop hadde installert siste nvidia driverene og directx 9.0c. Kjørte backup fra før installasjonen av directx 9.0c og nyeste nvidia driveren og prøvde igjen, men samme problemet. Nå krasjet UT2004 litt raskere en forige gang. Klokker ned rammen fra 400Mhz til 333Mhz uten hjelp, hm! Skjermkortet mitt skal gå på 425Mhz core og 550Mhz memory clock. Jeg hadde klokket til 430-550 og regnet med at dette ville ikke by på problemer. Til slutt klokket jeg ned skjermkortet til 400-550, underklokking altså, og vips alle problemer borte. System temperaturen har ikke vert veldig høy men rett etter at UT2004 crashet var systemtemperaturen 37 grader, den ligger normalt på 33 grader ellers i året Mitt problem hadde vert sommervarmen dær 28 grader i rommet hadde gått bra men ikke 30 grader. Kos dere heller med pils i sommervarmen! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) OFFTOPIC: også oss under atten? PS: si ja.. Endret 11. august 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå