Potetfar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ... Allied Assault Breaktrough. Jeg har altså lav fps i Medal of Honor Allied Assault: Breaktrough. Når det er store combater synker den til rundt 8. Noen som vet om noen magiske måter for å få høy fps? Jeg har denne PCn: Pentiun 3 700 Mhz GeForce 4 Ti 4200 Masse harddisk, ca. 160 gig Jada, det er under minimum for MoHAA:B, men 8 er vel litt for lite. Kan jo også legge til at den normalt er rundt 30. Ingen teite svar. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg prøvde Breakthrought på min 700mhz for en god stund siden, og måtte kjøre på 800x600, uten noe snadder, spillet så faktsik veldig dårlig ut, men jeg hadde bare GF mx kort da. hvilken oppløsning spiller du med Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg tror du rett og slett har får dårlig pc. har ikke noe anet stipps en å senke oppløsninga Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg skjønner egentlig ikke at det skal gå så tregt på maskinen din. Grafikkortet er jo ikke så dårlig. Jeg får begynne som vanlig: har du de siste driverne til kortet ditt? Nå er det lenge siden jeg har spillt MOH, så jeg husker ikke hvilke alternativer det er for grafikk-innstilling. Men det pleier å hjelpe å slå av skygger, AA osv. Lave detaljer på vann o.l. Man må nesten bare prøve seg frem. Mulig prosessoren din er litt i minste laget, men det burde gå. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hovedproblemet ligger nok i prosessoren din, har sel en gammel skrap haug med 695mhz og den liker ikke MOH spesielt godt heller :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå