akinesia Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 lurer på om jeg kan kjøre doom3 greit på denne maskinen http://www.acer.no/acereuro/page4.do?dau22...&crc=1489201438 Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Ingen som vet om jeg får ok fps? Endret 9. august 2004 av akinesia Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tror neppe det blir så veldig spillbart - kanskje hvis du spiller på lav detaljgrad og skrur av en del effekter, men da forsvinner jo mye av det som skal gjøre Doom 3 'nytt og bedre'. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 altså den ferdige versjonen av DOOM3 kan jo umulig krever så SYKT med resurser de ville jo tape en masse penger siden så få vil kunne kjøre det. altså hvis man ser på ytelse hva tror du snitt "grafikk kortet" er i norge? I alle fall ikke bedre enn geforce 4. Rart synes jeg. Mulig de har gått i en hemmelig avtale med ATI og Nividia slik at de skal selge flere grafikk kort..ser jo at noen kort bundles med Doom3 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Spiller doom 3 på min hp, den har 2,8 ghz og m-radeon 9600, spiller på laveste oppløsning, medium quality, med alle effektene slått på, og fungerer glimrende, men det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med en kraftig stasjonær. Men det går greit, så da burde det gå på den ferrari maskinen Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 takker for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå