Gå til innhold

Dårlig kundebehandling av Chess


Anbefalte innlegg

Ble Chess kunde i mars, og det eneste positive inntrykket jeg har etter snart 6 mnd. er at de har rimelig priser. Jeg har opplevd dårlig kundebehandling, dårlig oppfølging, sure og lite serviceinnstilte konsulenter og et innrtykk av at de ikke tar kundene seriøst etter at du har tegnet abb.

 

Men det at de har rimelige priser veier ikke opp for at de tydeligvis har en dårlig intern kommunikasjon.

 

Problemet er at jeg ved en anledning ikke mottok fakturaen jeg skulle hatt, dermed sende de ut en "Påminnelse/Innkassovarsel" med påfølgende renter og gebyrer som ble uriktig ilagt. Noe som Chess var enige i og dermed "slettet" det...........trodde jeg.

 

Siden den gang har det kommet nye fakturaer med samme gebyr og forsinkelsesrente på (det som skulle vært slettet).

 

Har blitt lovet ny faktura i snart 1 mnd. uten at det har dukket opp noen (har blitt lovet ny fakturakopi, med det korrekte beløp 3 ganger) og enda ikke mottatt ny.

De sendte meg en e-postfaktura, der hadde de ikke slettet gebyrene, noe som de til og med hadde bekreftet i samme mail!!!

 

Har brukt altfor mye unødig tid på å følge opp Chess og er grundig lei de.

 

 

 

Noen som vet om "Faktura avdeligen" til Chess egentlig er en kreditor e.l?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står jo Faktab Finans på giroen som du snart sikkert mottar....

 

Du har nok bare vært uheldig med dem med tanke på kundebehandling.... jeg hadde også blitt sur hvis de hadde begynt å purre på en sak som egentlig var ordnet, og da er det lett å bli uvenn med kundebehandler....

 

Men, men... gi dem en sjanse til å fikse, så blir du nok fornøyd skal du se... :thumbup:

Lenke til kommentar
' date='09/08/2004 : 20:49'] Det står jo Faktab Finans på giroen som du snart sikkert mottar....

 

Du har nok bare vært uheldig med dem med tanke på kundebehandling.... jeg hadde også blitt sur hvis de hadde begynt å purre på en sak som egentlig var ordnet, og da er det lett å bli uvenn med kundebehandler....

 

Men, men... gi dem en sjanse til å fikse, så blir du nok fornøyd skal du se... :thumbup:

Ja skjønner utsagnet ditt veldig godt. Og jeg har faktisk vært relativt tålmodig og forståelsesfull ovenfor de, men grensen må settes ett sted.

Jeg kan ikke la feilene til Chess gjøre slik at jeg forsaker mitt eget arbeid noe mer enn det det allerede har gjort, noe som da skjer siden Fakturaavd. stenger klokken 17.00. Og det er jo ikke akkurat et grønt nummer du ringer til Chess.

 

 

Vet det står Faktab Finans på fakturaen...men man vet aldri for det, men det ante meg jo. Og du vil vel neppe få den samme servicen i ffra Faktab som du gør hos Chess vil jeg tro...ikke det at jeg har opplevd det som noe spesielt positvit uansett. :thumbdown:

 

Gitt de faktisk nok kjangser.....lurer faktisk på hvor mine 3 foregående fakturaer for juli har tatt veien.....ingen andre som har problemer med å finne postkassen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...