Gå til innhold

Intel i845E drivere ?

Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nQdjz0

jeg har leita litt på www.intel.com men finner ingen drivere til mitt gamle Intel i845E med intel 82801DB (ICH4) som south bridge.

Det er en DELL 4500, kan jeg bare installere drivere som på et nforce kort?

Jeg har ikke skjekka på DELL, siden de har elendig system på 'download' siden... Finner aldri det jeg søker etter. Pluss at de sikkert har gamle drivere.

Noen som klarer/gidder å finne driverene? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0

Der var det ikke drivere til HK. Men lyd og 3d kort, som jeg ikke har intregert.

Må vel skjekke DELL da :cry:

EDIT: Ser ut til at de her er de eneste driverene på DELL sin side....

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar
Der var det ikke drivere til HK. Men lyd og 3d kort, som jeg ikke har intregert.

Må vel skjekke DELL da :cry:

Hvis du ikke vet produsent og modell, så må du opp på Dell og laste ned ja...

Siden kan det lønne seg å titte litt i Enhetsbehandling og sjekke hva slags kort du har der. Kortene pleier å bli identifisert med produsent og modell der, slik at du laste ned nyeste fra produsenten ... og ikke bruke Dell sitt skitne opplegg.

Hvis du veit du har et nVIDIA eller ATI-basert skjermkort, så er det jo bare å laste ned driverne fra nVIDIA's eller ATI's nettsider. Dette er driverpakker som inneholder drivere for ALLE nVIDIA og ATI baserte skjermkort. De pleier å funke fett... (med unntak av Abit GF4, som av en eller annen grunn klikker mongo med Detonator-driverne :cry: )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Må vel skjekke DELL da  :cry:

Hvis du ikke vet produsent og modell, så må du opp på Dell og laste ned ja...

Siden kan det lønne seg å titte litt i Enhetsbehandling og sjekke hva slags kort du har der. Kortene pleier å bli identifisert med produsent og modell der, slik at du laste ned nyeste fra produsenten ... og ikke bruke Dell sitt skitne opplegg.

Hvis du veit du har et nVIDIA eller ATI-basert skjermkort, så er det jo bare å laste ned driverne fra nVIDIA's eller ATI's nettsider. Dette er driverpakker som inneholder drivere for ALLE nVIDIA og ATI baserte skjermkort. De pleier å funke fett... (med unntak av Abit GF4, som av en eller annen grunn klikker mongo med Detonator-driverne :cry: )

Veit at det er Intel, men finner ingen drivere der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...