- mOtz^ - Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Sikkert mange som har kommet over sopp og grevling før, men for de som ikke har sett de før: Badger Endret 11. august 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den er så tøff den Jonki: kan du si ti prosent? Håper du kan det neste gang Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Wow! Den der har jeg ALDRI sett før! (ironi neeeeeei) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den er så tøff den Jonki: kan du si ti prosent? Håper du kan det neste gang ti prosent Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Skal vi se ... søk adawen stengte til og med en post fordi badger er så old2k3k5k Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Sikkert mange som har kommet over sopp og vaskebjørner før, men for de som ikke har sett de før: Badger erm..badger = grevling... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Sikkert mange som har kommet over sopp og grevling før, men for de som ikke har sett de før: Badger erm..badger = grevling... ...er det jeg sier jo...se lengere oppe da Endret 12. august 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg begynte hvertfall å le av denne tråden, så trådstarter er ikke så langt unna det han var ute etter. Menne til og med MAMMA vet at den er old. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Heheehehehe, den var dritmorsom! Hold kjeft, forbanna "ånei, den er gammel, tror jeg whiner litt her om det, jeg"-ere. Endret 11. august 2004 av Purify Lenke til kommentar
greigster Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 badgerbadgerbadger er en sjølvskreven klassiker som bør være oppe både titt og ofte..gjerne en gang i måneden for nye brukere.. sjøl hiver jeg den opp på nesten hver fest.. kongemorsom! -kan også anbefale BadgerBadgerBadger goes Lord of the Rings.. og SoccerSoccerSoccer som ble lansert i forkant av EM.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 LAN-ting über alles! må testes i kveld Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sikkert mange som har kommet over sopp og grevling før, men for de som ikke har sett de før: Badger Tror det er ytterst få som ikke har fått med seg den der. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 når man først inne på plagsomme ting.. -skru opp volumet og klikk HER Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 når man først inne på plagsomme ting.. -skru opp volumet og klikk HER Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Syns heller den er litt kul jeg...untatt refrenget da...maumaumua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå