Ronny666 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 [email protected]Eg har vert en aktiv cs spiller i mange år!! Men med en gang steam kom,blei det problemer!!! Når eg skal "update" når eg nettopp har innstallert det kommer det en feilmeldig: Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please... Så står det ikke mer... Er det noen som vet hva problemet er?? Ingen av kameratene mine fikk fikset det heller Hadde vert veldig takknemlig visst noen kunne ha hjelpt meg!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Aldri hørt om det der, men siden det er "Fatal Error" så kunne det vel vært greit å reinstallere..? Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Det har eg gjort maaaange ganger Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det har eg gjort maaaange ganger Da ble det litt mere vrient. Du kunne jo høre på steampowered.com da. Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please.. Det der kan umulig være hele feilmeldinga .. Tipper det skal stå wait, og da venter du bare. (Uten å restarte hele tiden) Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please.. Det der kan umulig være hele feilmeldinga .. Tipper det skal stå wait, og da venter du bare. (Uten å restarte hele tiden) Det er hele feilmeldingen.. Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please Visst eg venter går den bare bort av seg selv.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please.. Det der kan umulig være hele feilmeldinga .. Tipper det skal stå wait, og da venter du bare. (Uten å restarte hele tiden) Det er hele feilmeldingen.. Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please Visst eg venter går den bare bort av seg selv.. Jeg mener at du skal vente en halv time .. Edit: Altså skru av steam og vente en halv time. Endret 9. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Eg har ventet i mange dager!! det funker ikke... samme meldingen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Eg har ventet i mange dager!! det funker ikke... samme meldingen Hvis du har ventet, og reinstalert flere ganger er det enten noe galt med instal-filen, ISP som ikke gir deg tilgang til serverene dems, eller noe galt med pc'en din. Da kan du enten laste ned filen fra et annet sted, ringe ISP, eller reinstalere windows (linux hvis du har der) Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Ka er ISP?? Og kor finner eg nr til de?? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Ka er ISP?? Og kor finner eg nr til de?? ISP er de som leverer internett til deg. Telenor, nextgentel. tele2 osv osv .. Men egentlig tror jeg ikke det er de som gjør det. Ingen grund til at de skulle det Endret 9. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 har du prøvd å laste ned filen på nytt? kompis av meg hadde samme problemet! Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Kordan fiksa han problemet da? Har lastet ned flere ganger!! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kordan fiksa han problemet da? Har lastet ned flere ganger!! Last ned fra et annet sted, eller reinstaler windows. Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Tror ikke det er noe gale med windows.. For en kompis av meg har det samme problemet og han reinstallerte widows men det hjalp ikkje!!! Så det må vere noe med steam... Han lastet til og med ny versjon fra internett med en gang han hadde innstalert windows.. Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 prøv å slett clientregistry.blop i steam mappa det har alltid funka for meg for de merkeligste feilene jeg har hatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå