Gå til innhold

Problemer med Steam, får ikke oppdatert

Anbefalte innlegg

[email protected]Eg har vert en aktiv cs spiller i mange år!!

Men med en gang steam kom,blei det problemer!!!

Når eg skal "update" når eg nettopp har innstallert det kommer det en feilmeldig:

Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please...

Så står det ikke mer... Er det noen som vet hva problemet er?? Ingen av kameratene mine fikk fikset det heller :(

Hadde vert veldig takknemlig visst noen kunne ha hjelpt meg!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please..

Det der kan umulig være hele feilmeldinga .. Tipper det skal stå wait, og da venter du bare. (Uten å restarte hele tiden)

Det er hele feilmeldingen.. Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please Visst eg venter går den bare bort av seg selv..

Lenke til kommentar
Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please..

Det der kan umulig være hele feilmeldinga .. Tipper det skal stå wait, og da venter du bare. (Uten å restarte hele tiden)

Det er hele feilmeldingen.. Fatal Error:No Steam Content Servers Available,please Visst eg venter går den bare bort av seg selv..

Jeg mener at du skal vente en halv time ..

Edit: Altså skru av steam og vente en halv time.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Eg har ventet i mange dager!! det funker ikke... samme meldingen :no:

Hvis du har ventet, og reinstalert flere ganger er det enten noe galt med instal-filen, ISP som ikke gir deg tilgang til serverene dems, eller noe galt med pc'en din.

Da kan du enten laste ned filen fra et annet sted, ringe ISP, eller reinstalere windows (linux hvis du har der)

Lenke til kommentar
Ka er ISP?? Og kor finner eg nr til de?? :blush:

ISP er de som leverer internett til deg. Telenor, nextgentel. tele2 osv osv ..

Men egentlig tror jeg ikke det er de som gjør det. Ingen grund til at de skulle det :p

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe gale med windows.. For en kompis av meg har det samme problemet og han reinstallerte widows men det hjalp ikkje!!! Så det må vere noe med steam... Han lastet til og med ny versjon fra internett med en gang han hadde innstalert windows.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...