Gå til innhold

Lian Li PC7BUSB til 795 kr på microplex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne selv tenkt meg noen erfaringer og meninger om kabinettet som trådstarter nevner. Jeg vurderer nemlig det samme kabinettet selv, men for min del virker det nesten som at dette kabinettet mangler flere nyttige funksjoner. På grunn av dette er jeg usikker på om kabinettet er verdt prisen, eller om jeg evt. burde satse på et annet kabinett i samme prisklasse i stedet?

Lenke til kommentar
Det er helt likt, bare uten 3 trinsn vifte bryter i front og utrekkbar hovedkort brett.

Ok, den vifte reguleringen bryr meg ikke særlig, ettersom at jeg kommer til å benytte en annen løsning. Men at det ikke mefølger utrekkbar hovedkort brett, synes jeg er ett lite minus for dette kabinettet. Ettersom at dette nesten har blitt "standard" på alle dagens kabinetter. Forresten, er det noen som har testet Antec Plus1080AMG m/430W True Power PSU til kroner 1247,-?

Dette virket jo egentlig som et bedre valg, men er det slik?

Lenke til kommentar

har nettopp kjøpt meg et slikt, og synes det var helt greit til montering. sliter enda med å få det til å virke, men.. :p

synes bare at sidepanelet er noe vrient å bruke, men man blir vant til det. veldig greit med thumbscrews da.. ellers skjermer det ikke så mye støy, noe som plaget meg litt. har ikke prøvd lian li-kabinett før, men jeg er positivt overrasket over det hele, alt i alt. støy kan jo alltids skjermes.. :p

tenkte på å modde det jeg har (bare jeg får alt til å funke), noen som har noen erfaringer med dette? litt dårlig utgangspunkt, kanskje..

Lenke til kommentar
Hva er "normal" pris på det kabinettet da?

spørs jo hva du mener "normal", men som nevnt har de den på microplex til 795kr, som jo er rimelig. har ikke sett den noen andre steder. har for så vidt ikke leitet heller.. :p

edit: mener dette kabinettet er tatt ut av produksjon, så jeg vet ikke hvor lett det blir å finne i så fall..

Endret av loketing
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte "storebror" PC61 som er nesten likt da det var på dagstilbud på Netshop til 995,- (eller var det 895?)

Er ganske fornøyd med det.

Men de fire innebygde viftene bråker litt vel mye, så endring til 5V eller 7V er å anbefale.

Sidedøren har også en litt merkelig løsning, den samme som var vanlig på slutten av 90-tallet, med slike "kroker" som passer inn i avlange hull på siden av kassa. Litt for lett å bøye dem.

Ellers er jeg fornøyd.

Lett å bygge i, lav vekt(!) og fint å se på. Bredere enn "vanlige" kabinetter, og derfor har man litt ekstra plass å boltre seg på. God luftgjennomstrømning med de 4 viftene som allerede sitter på plass når man kjøper det.

Gir det 5/6 på min høyst subjektive skala.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...