Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei. Ser at microplex.no selger Lian Li PC7BUSB til 795 kr. Jeg synes det var veldig billig vertfall. Er dette et bra kabinett? Er det noen som har erfaringer med det? Link Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 har ikke noe erfaring selv, men jeg har ikke hørt noe negativt om det faktisk bare positive Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er lillebroren til PC61-kabinettene. Og de er veldig bra. Er bygd likt men f.eks ikke utrekkbar hovedkortskuff etc. Lian Li = Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg kunne selv tenkt meg noen erfaringer og meninger om kabinettet som trådstarter nevner. Jeg vurderer nemlig det samme kabinettet selv, men for min del virker det nesten som at dette kabinettet mangler flere nyttige funksjoner. På grunn av dette er jeg usikker på om kabinettet er verdt prisen, eller om jeg evt. burde satse på et annet kabinett i samme prisklasse i stedet? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er helt likt, bare uten 3 trinsn vifte bryter i front og utrekkbar hovedkort brett. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er helt likt, bare uten 3 trinsn vifte bryter i front og utrekkbar hovedkort brett. Ok, den vifte reguleringen bryr meg ikke særlig, ettersom at jeg kommer til å benytte en annen løsning. Men at det ikke mefølger utrekkbar hovedkort brett, synes jeg er ett lite minus for dette kabinettet. Ettersom at dette nesten har blitt "standard" på alle dagens kabinetter. Forresten, er det noen som har testet Antec Plus1080AMG m/430W True Power PSU til kroner 1247,-? Dette virket jo egentlig som et bedre valg, men er det slik? Lenke til kommentar
loketing Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 har nettopp kjøpt meg et slikt, og synes det var helt greit til montering. sliter enda med å få det til å virke, men.. synes bare at sidepanelet er noe vrient å bruke, men man blir vant til det. veldig greit med thumbscrews da.. ellers skjermer det ikke så mye støy, noe som plaget meg litt. har ikke prøvd lian li-kabinett før, men jeg er positivt overrasket over det hele, alt i alt. støy kan jo alltids skjermes.. tenkte på å modde det jeg har (bare jeg får alt til å funke), noen som har noen erfaringer med dette? litt dårlig utgangspunkt, kanskje.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva er "normal" pris på det kabinettet da? Lenke til kommentar
loketing Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Hva er "normal" pris på det kabinettet da? spørs jo hva du mener "normal", men som nevnt har de den på microplex til 795kr, som jo er rimelig. har ikke sett den noen andre steder. har for så vidt ikke leitet heller.. edit: mener dette kabinettet er tatt ut av produksjon, så jeg vet ikke hvor lett det blir å finne i så fall.. Endret 9. august 2004 av loketing Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Oi, fikk nesten bakoversveis et øyeblikk der, trodde det sto PC75USB... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg kjøpte "storebror" PC61 som er nesten likt da det var på dagstilbud på Netshop til 995,- (eller var det 895?) Er ganske fornøyd med det. Men de fire innebygde viftene bråker litt vel mye, så endring til 5V eller 7V er å anbefale. Sidedøren har også en litt merkelig løsning, den samme som var vanlig på slutten av 90-tallet, med slike "kroker" som passer inn i avlange hull på siden av kassa. Litt for lett å bøye dem. Ellers er jeg fornøyd. Lett å bygge i, lav vekt(!) og fint å se på. Bredere enn "vanlige" kabinetter, og derfor har man litt ekstra plass å boltre seg på. God luftgjennomstrømning med de 4 viftene som allerede sitter på plass når man kjøper det. Gir det 5/6 på min høyst subjektive skala. Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Jeg skal ikke kjøpe det kabinettet, jeg bare syntes det var så billig... Jeg har Lian Li PC-75USB nå og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 tror grunnen til at det er så billig er at det er tatt ut av produksjon.. TROR jaffal det er det.. i så fall sikkert pga mangel på uttrekkbar hovedkort-skuffe og viftestyringen. men ellers er det helt likt PC61, så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå