Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har de nyeste driverene til nvidia standar hz til 60 når jeg spiller? Husker det var et 'problem' før På den versjonen jeg bruker nå står det: Kontrolloppdateringsfrekvens for programmer Har alle eller mange programmer 60hz som standar eller burde jeg sette alt til max hz som kort og skjerm klarer manuellt? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) bruker du drivere til skjermen din ?de fleste skjermer har sikkert 75hz eller mere(80-120) på normal oppløsing(1024x768)er ikke bra og spille på 60 hz over tid.du merker det fort på øyne dine,og bilde blir jo bedre/skarpere med mere hz. ville iallefall prøvd med 75-85hz,eller det som er max i skjerm-dateringsfrekvens på skjermen ? ps:er ikke sikkert skjermen støtter samme hz som kortet ditt,se hva som er max i skjerm-oppdateringsfrekvens.. Endret 9. august 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 har sent e post til DELL (M991), får sikkert svar om en uke eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå