jingt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 tittelen sier alt! er ganske høy lydnivå på dem, så hvis det er 3pins kontakt er det bare å skru ned vifteomdreiningene Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 på sunbeam er det 3 pin og 4 pin tilkobling og en dimmer du kan justere trutall på det laveste hører du dem nesten ikke Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 På de tre grønne sunbeam 80mm UV viftene mine er det både 3pins og 4pins molex kontakter, men ingen motstand, så hvis du vil stille på de må du nok kjøpe viftestyring (har ihvertfall jeg gjort). På full hastighet bråker de en god del, hører ikke Jet 7+ cpuviften min over dem, selv om den går på maks turtall. Så hvis du har planer om å kjøpe sunbeam uv-viftene bær du nok mekke noen rheostater på de/kjøpe viftestyring, ellers vil det være ganske høyt. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 som dem sier er d påde 3 og 4 pins kontakt... Har selv en i kabinettet og den overdøver nesten de andre 3 på høyeste turtall... Men den er pokkern så rå i UV lys da.... Men uansett så er en viftestyrer å anbefale.... på lav hastighet er den temmelig stille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå