Gå til innhold

K700 eller S65?


Fela

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny tlf og jeg står mellom Siemens S65 og Sony-Ericsson K700!!!

Det som er viktig for meg er at bildene ser best ut på telefonen og ikke for.eks. på pc. Er da K700 en bedre bilde tlf pga at den har bedre oppløsning på skjermen eller gjør fortsatt de 1,3 megapixlene til siemens bildene bedre på tlf????

 

Ellers lurer jeg på om det er forskjell på telefonene enn det at k700 har radio og mp3 spiller og ikke S65???

 

Har noen noe erfaring med Siemens S65???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg ny tlf og jeg står mellom Siemens S65 og Sony-Ericsson K700!!!

Det som er viktig for meg er at bildene ser best ut på telefonen og ikke for.eks. på pc. Er da K700 en bedre bilde tlf pga at den har bedre oppløsning på skjermen eller gjør fortsatt de 1,3 megapixlene til siemens bildene bedre på tlf????

 

Ellers lurer jeg på om det er forskjell på telefonene enn det at k700 har radio og mp3 spiller og ikke S65???

 

Har noen noe erfaring med Siemens S65???

Nei du vil ikke se noe forskjell på bilder tatt med et 1.3 eller VGA kamera på en så liten skjerm. S65 har også mulighet for minnekort, RS-MMC standarden. K700 brukere må greie seg med de 41 MB som den har innebygget.

 

Jeg vet faktisk ikke hvor mange mm skjermen fysisk er større på s65, men jeg ville heller gått for en K700 om du bare skal se bildene på skjermen. Du får som du selv sier radio samt stereo mp3 avspilling (selv om du må greie deg med 41MB).

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg ny tlf og jeg står mellom Siemens S65 og Sony-Ericsson K700!!!

Det som er viktig for meg er at bildene ser best ut på telefonen og ikke for.eks. på pc. Er da K700 en bedre bilde tlf pga at den har bedre oppløsning på skjermen eller gjør fortsatt de 1,3 megapixlene til siemens bildene bedre på tlf????

 

Ellers lurer jeg på om det er forskjell på telefonene enn det at k700 har radio og mp3 spiller og ikke S65???

 

Har noen noe erfaring med Siemens S65???

Nei du vil ikke se noe forskjell på bilder tatt med et 1.3 eller VGA kamera på en så liten skjerm. S65 har også mulighet for minnekort, RS-MMC standarden. K700 brukere må greie seg med de 41 MB som den har innebygget.

 

Jeg vet faktisk ikke hvor mange mm skjermen fysisk er større på s65, men jeg ville heller gått for en K700 om du bare skal se bildene på skjermen. Du får som du selv sier radio samt stereo mp3 avspilling (selv om du må greie deg med 41MB).

Uenig i dette argumentet, skjermen til S65 er YPPERLIG når du bruker fullskjerm modus ( det er i allefall det på min M65, og siden skjermen er lik ) . Og jeg regner med at fullskjerm er og finne på S65 og, dessuten er designet rått, og prisen ikke så værst..

 

S65 :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skal ihvertfall ha meg en s65.

 

Krever at min neste telefon skal ha minnekort, og da 6230 har dårlig skjerm og i tillegg dårlig batteri er ikke valget så vanskelig da jeg i tillegg liker siemens bedre i utgangspunktet.

Sony Ericsson er egentlig ganske utelukket. Etter så mye feil det renner inn fra dem om dagen (merk T630) og mangelen på minnekapasitet samt brukbart kamera (merk K700i)

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig for folk å fortelle om sine erfaringer om S65 da den ikke har kommet ut enda. Men siden K700 har større oppløsning på skjermen så bør jo bildene bli bedre på den. Bruker selv ikke kameraet stort på min egen K700, men det er helt ok til å være en mobil :) Har ikke lagt inn på pc ennå. Forskjeller på S65 og K700 har allerede blitt nevnt og det er jo ikke de store forskjellene, men S65 er vel dog billigere enn K700 da ;)

Lenke til kommentar
mens oppløsning på skjermen til K700 er 176x220 og S65 har 132x176. Dvs at skjermen til K700 er sylskarp (du kan ikke se punktene noe særlig).

Jada, vet det. Så du må velge mellom stor skjerm eller høy oppløsning. Stor skjerm har den fordelen at grensesnittet kan bli mer oversiktelig (jeg er veldig godt fornøyd med størrelsen og grensesnittet på min CX65 som har samme skjerm). Høy oppløsning har den fordelen av at bildene blir skarpere og grensesnittet blir penere. Det er bare et spørsmål om hva man prioriterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...