ASCIWhite Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Bumper denne posten p.g.a nye oppdagelser Den skjermen jeg bestilte hadde 2 døde pixler. jeg beholdt skjermen fordi den er jo bare best. MEN etter jeg har brukt den i 14 dager nå kom det ENDA en død pixel på skjermen. HJELP hva kan jeg gjøre med dette, nå er jo angrefristen min utløpt og alt. må jeg leve med 3 døde pixler på skjermen eller er det noe jeg kan gjøre. Pixlene viser bare på mørke underlag! En grønn, en hvit og en rød, i en buet linje fra øverst til nederst på skjermen... pixlene er ca 5 cm fra hverandre.. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vet ikke jeg, men Iiyama er ikke så veldig bra på piksler de heller, jeg kjøpte en 20,1" Iiyama ProLite E511S, den hadde 9 døde piksler Ny skjerm er underveis, men det tar tiiiiiid. Sitter med 17" CRT nå Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) venter spent på den magnet guiden jeg også. har en død ixel på min hansol 19". heldigvis er den ett stykke oppe til høyre på skjermen og ikke midt på Endret 24. august 2004 av josteinsen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jobber med den. skal se om det ikke kommer en guide av den snart. har vel mine erfaringer på lørdag. Har vært i en flytteprossess... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Rett før jeg selger skjermen. Noen som vil ha en veldig pent brukt NEC2080UX+BK til 12000,- ?? Lenke til kommentar
user1 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 EDIT: Jeg synes at og kjøpe en skjerm til 14000,- er ødelagdt om det er så mye som EN død pixel. Er jeg kresen?? Vil ikke si det.. Jeg hadde værtfall irritert meg over den hehe Skal jo faen meg virke 100% uten feil, særlig til den prisen Lenke til kommentar
XU Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 NEC slipper en helt ny spillskjermer som skal ha en ny teknologi på markedet som henvender seg til spilleren. Dette vil dere ikke finne noe info om på nettet, men jeg kommer med en artikkel når tiden er inne og den er klar for markedet. Vet du noe mer om dette, oivind_dahle? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 EDIT: Jeg synes at og kjøpe en skjerm til 14000,- er ødelagdt om det er så mye som EN død pixel. Er jeg kresen?? Vil ikke si det.. Jeg hadde værtfall irritert meg over den hehe Skal jo faen meg virke 100% uten feil, særlig til den prisen Spør du meg, om skjermen koster 2000 eller 14000, så er alt over 0 døde pixler helt uakseptabelt. Noe mer irriterende en å sitte å se på pixler-kadavre vet ikke jeg om .. (fluer på skjermen kanskje?) Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvordan går det med guiden oivind_dahle? Vil magnettrikset funka på alle lcd'r, alt fra "vanlige" til laptoper? Er det noen risiko i å gjøre det? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jobber med saken. Måtte bare bli ferdig med en artikkel som kommer i morgen og utover uka... Ser på dette nå faktisk. glemte magneten på jobben. har hentet en skjerm med mase piksel feil for å prøve det på Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ser virkelig frem til denne guiden. Takk for at du står på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå