Gå til innhold

NEC mye pixelkrøll


Anbefalte innlegg

Bumper denne posten p.g.a nye oppdagelser

 

 

Den skjermen jeg bestilte hadde 2 døde pixler. jeg beholdt skjermen fordi den er jo bare best. MEN etter jeg har brukt den i 14 dager nå kom det ENDA en død pixel på skjermen. HJELP hva kan jeg gjøre med dette, nå er jo angrefristen min utløpt og alt. må jeg leve med 3 døde pixler på skjermen eller er det noe jeg kan gjøre. Pixlene viser bare på mørke underlag! En grønn, en hvit og en rød, i en buet linje fra øverst til nederst på skjermen... pixlene er ca 5 cm fra hverandre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

NEC slipper en helt ny spillskjermer som skal ha en ny teknologi på markedet som henvender seg til spilleren. Dette vil dere ikke finne noe info om på nettet, men jeg kommer med en artikkel når tiden er inne og den er klar for markedet.

 

 

Vet du noe mer om dette, oivind_dahle?

Lenke til kommentar
EDIT: Jeg synes at og kjøpe en skjerm til 14000,- er ødelagdt om det er så mye som EN død pixel. Er jeg kresen??

Vil ikke si det.. Jeg hadde værtfall irritert meg over den hehe :) Skal jo faen meg virke 100% uten feil, særlig til den prisen :D

Spør du meg, om skjermen koster 2000 eller 14000, så er alt over 0 døde pixler helt uakseptabelt. Noe mer irriterende en å sitte å se på pixler-kadavre vet ikke jeg om .. (fluer på skjermen kanskje?)

 

:no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...